• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان تأیید شد

  • کد خبر : 28067
  • 24 تیر 1402 - 11:27
واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان تأیید شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری صبح امروز (شنبه ۲۴ تیر) با اشاره به آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در این شورا گفت: شورای نگهبان از یک سال گذشته تا امروز ۸۶ مصوبه اعم از طرح، لایحه و اساسنامه را بررسی کرده است، همچنین در این مدت ۱۱۵ استعلام دیوان عدالت اداری در ۱۵۳ جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته و به دستگاه‌های ذی‌ربط پاسخ داده است.

وی افزود: طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جلسه شورا مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت خلاف موازین قانون اساسی و شرع دانسته نشد. بر اساس این ماده افراد مشمول خدمت سربازی نیز می‌توانند از این پس از تسهیلات مندرج در قانونی جوانی جمعیت بهره‌مند شوند.

طحان نظیف گفت: همچنین لایحه ساماندهی واردات خودروهای کارکرده در جلسات شورا مورد بررسی قرار گرفت و خلاف موازین شرع شناخته نشد و با توجه به تأیید هیئت عالی نظارت این لایحه می‌تواند فرآیند ابلاغ به دستگاه‌های ذی‌ربط را طی کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28067
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.