• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

سواحل کیش امن ترین سواحل کشور اعلام شد

  • کد خبر : 27974
  • 14 تیر 1402 - 15:27
سواحل کیش امن ترین سواحل کشور اعلام شد

مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ج.ا.ا در دیدار با سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم عنوان کرد: سواحل کیش امن ترین سواحل کشور است و میزان حادثه خیزی در این سواحل بسیار اندک است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، مهدی حیدری در حاشیه دیدار با عزیزاله فرضی پور در خصوص برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور گفت: آب های ساحلی کیش جز زلال ترین و با کیفیت ترین آب های ساحلی برای ورزش های دریایی در منطقه حتی بالاتر از دبی می باشد و این امر باعث شده تا این فدراسیون نگاه خاصی برای برگزاری مسابقات در این جزیره داشته باشد.

وی افزود: نظارت فوق العاده مطلوب در سواحل کیش در راستای ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از حادثه در این سواحل، آن را به امن ترین سواحل کشور از لحاظ ورزش های دریایی تبدیل کرده است به طوری که در سال گذشته فقط یک مورد حادثه در این راستا گزارش شده است.

فرضی پور سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم نیز در این دیدار ضمن تاکید بر این موضوع گفت: معاونت ورزش و تفریحات سالم که همانند اداره کل ورزش و جوانان در سایر استان ها فعالیت می کند، تنها اداره ورزشی است که در ساختار خود مدیریت امور دریایی و تفریحات سالم داشته و در این حوزه برنامه ریزی و نظارت مستمر دارد.

وی تاکید کرد: رسالت این معاونت ایجاب می کند تا حافظ امنیت و جان مردم در آبهای ساحلی باشد و برای تحقق این مهم ضمن برخورداری از یک ساختار ورزشی منسجم و نظارت دقیق در این حوزه، با انجام گشت های مرتب روزانه در کنار همکاران زحمتکش دریابانی و هلال احمر اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده ایم.

گفتنی است مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان با شرکت بیش ۱۰۰۰ نفر ورزشکار و هیئت همراه ، شنبه ۱۷ تیر در جزیره کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27974
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.