• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

چهار هزار گردشگر در قالب المپیاد ورزشی کانون‌های وکلا در کیش حضور دارند

  • کد خبر : 27944
  • 09 تیر 1402 - 23:37
چهار هزار گردشگر در قالب المپیاد ورزشی کانون‌های وکلا در کیش حضور دارند

رییس کانون وکلای هرمزگان با اشاره به برگزاری ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای سراسر کشور در کیش گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در قالب این رویداد در جزیره زیبای کیش حضور دارند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، «علی قاسمی» طی نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۸۰۰ ورزشکار در قالب ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری کشور در جزیره کیش به رقابت خواهند پرداخت، افزود: با لحاظ نفرات پشتیبان تیم‌ها، خانواده‌های ورزشکاران و علاقه مندان به این حوزه، چهار هزار نفر در قالب این رویداد ورزشی به عنوان گردشگر در جزیره زیبای کیش حضور دارند.

وی با بیان اینکه این المپیاد ورزشی در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، اظهار کرد: حدود یک هشتم شرکت کنندگان در این رویداد ورزشی بانوان هستند در رشته والیبال به رقابت خواهند پرداخت.

رییس کانون وکلای هرمزگان با اعلام اینکه صبح فردا (شنبه)راس ساعت ۹، ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری کشور در سالن چند منظوره المپیک کیش آغاز می‌شود، اضافه کرد: حضور در مراسم افتتاحیه و تماشای بازی‌ها برای عموم آزاد است.

وی با قدردانی از سازمان منطقه آزاد کیش برای برنامه ریزی و حمایت‌های معنوی در برگزاری این رویداد ورزشی ملی، گفت: قطع یقین بدون حمایت‌های سازمان منطقه آزاد برگزاری چنین رویدادی در کیش با مشکلاتی رو به رو بود.

«قاسمی» همچنین از بخش خصوصی کیش جهت حمایت از برگزاری المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری کشور قدردانی کرد و افزود: مراکز پذیرایی و اقامتی این جزیره زیبای مرجانی با ارائه تخفیف ۷۰ درصدی، در حمایت از برگزاری این رویداد ورزشی سنگ تمام گذاشتند.

رییس کانون وکلای هرمزگان همچنین به مشکلات تامین بلیط هواپیما برای عزیمت به کیش نیز اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم به زودی شاهد برطرف شدن این مشکل باشیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27944
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.