• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

موضوع ادعای آسیب به استحکام برج های دوقولوی کیش در دستور کار کمیسیون عمران مجلس

  • کد خبر : 27745
  • 24 خرداد 1402 - 3:12
موضوع ادعای آسیب به استحکام برج های دوقولوی کیش در دستور کار کمیسیون عمران مجلس

احمدجباری تاکید کرد: درباره برج های دوقلو کیش از طریق منطقه آزاد کیش و دستگاه قضایی و نظام مهندسی پیگیری های لازم را خواهیم کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، احمدجباری نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با وضعیت برج های دوقولوی کیش ما پیگیری های لازم را از طریق منطقه آزاد کیش، دستگاه قضایی و نظام مهندسی در کیش دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: ما روز شنبه در رابطه با موضوع برج های دوقولوی کیش جلسه یی را با مدیرعامل منطقه آزاد کیش خواهیم داشت و در تلاشیم که این موضوع را در دستور کار هفته آینده کمیسیون عمران قرار دهیم.

جباری بیان داشت: بنده به عنوان یک عضو کمیسیون تخصصی عمران باید بگویم که ما بر این باور و عقیده هستیم که نباید پلاسکو و متروپل دیگری در کشور تکرار شود.

وی افزود: بنده امروز تماسی را با دستگاه قضایی جهت پیگیری و برسی موضوع برج های دوقولوی کیش خواهم داشت. ملت ایران و مردم کیش یقین داشته باشند که ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه قطع به یقین این برج ها باید ایمن سنجی شوند،گفت: اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد هم تذکر و اخطار خواهیم داد و هم باید رفع عیب صورت گیرد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27745
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.