• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

صدور بیش از ۳۸۰ گواهی و مجوز ساختمانی در کیش

  • کد خبر : 27725
  • 21 خرداد 1402 - 9:56
صدور بیش از ۳۸۰ گواهی و مجوز ساختمانی در کیش

محسن نظر پور از صدور ۲۵۹ مجوز و ۱۲۳ گواهی ساختمانی در معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران ، آب و خدمات در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه صدور کلیه مجوزها و گواهی های ساختمانی در جزیره کیش طبق مقررات سازمان منطقه آزادکیش و حفظ تناسب ساختار و سیمای شهری بر اساس ضوابط شهرسازی از جمله مسئولیت های معاونت معماری و شهرسازی شرکت است اظهار داشت : در سال گذشته بیش از ۲۵۹ مجوز ساخت ، تغییر نقشه ، اضافه ساخت، تخریب و نوسازی ، ادامه عملیات، تغییر بنا و تعمیرات در معاونت معماری و شهرسازی شرکت صادر شده است.

وی افزود: در زمینه صدور گواهی های ساختمانی در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۲۳ گواهی پایان کار وعدم خلاف برای بالغ بر ۴۱۰ هزار متر مربع بنا و بیش از ۲۸۲۱ گواهی تمدید پایان کار در این معاونت صادر شد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان اینکه کنترل و نظارت بر عملکرد ساخت تمامی پروژه های ساختمانی در جزیره به منظور ارتقای کیفیت ساخت بخش دیگری از فعالیت های معاونت معماری و شهرسازی شرکت است تصریح کرد: در زمینه نظارت بر ساخت و سازها نیز همکاران معاونت معماری و شهرسازی در سال گذشته بیش از ۲۷۹ مورد بازدید از مجموعه های در حال ساخت داشته و جهت رفع تخلفات نیز ۱۶۱اخطار صادر کرده اند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27725
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.