• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سامانه سرمایه گذاری کیش رونمایی شد

  • کد خبر : 27589
  • 08 خرداد 1402 - 2:37
سامانه سرمایه گذاری کیش رونمایی شد

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سامانه سرمایه گذاری و گردشگری این سازمان با هدف اصلاح ساختار و تسهیل در جذب سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، «علیرضا ابراهیم پور» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از طراحی این سامانه شفاف سازی، تسهیل در امور و فرآیندهای مربوط به دریافت استعلامات اداری، حذف مراحل اداری، اعمال نرخ و ضرایب تاثیر گذار در هزینه تمدید دوره ساخت به صورت خودکار و انجام فرآیندهای تمدید دوره ساخت توسط سرمایه گذار به صورت غیرحضوری است.

وی با اشاره به ارائه ۶۵ فرصت سرمایه گذاری در این سامانه، بیان کرد: از جمله طرح‌های تفریحی، گردشگری و خدماتی، ساماندهی سواحل، شهرک سلامت، شهرک نمایشگاهی، محور تمدن، بازسازی مجتمع پذیرایی پارس، مجتمع دپارتمان استور کیش و جزیره هندورابی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۳۶۰ هزار میلیارد ریال در این سامانه ارائه شده است.

ابراهیم‌پور همچنین از بارگذاری طرح‌های بیشتر در سامانه سرمایه گذاری خبر داد و افزود: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به نشانی های invest.freezones.ir اطلاعات فرصت‌های سرمایه گذاری و biz.kish.ir مجوز های سازمان را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش تصریح کرد: طراحی سامانه سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش در راستای تسهیل ۱۵ فرآیند زمان بر به پنج فرآیند، شامل ساده سازی فرآیند تمدید دوره ساخت و ایجاد پنل سرمایه گذاری انجام شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27589
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دروغ شاخ و دم ندارد درست ۲۵ماه پیش استاد دکتر حسین همتی !!!!!! در حضور لواسانی اعلام کرد که سامانه سرمایه گذاری آماده بهره برداری است یعنی دروغ گویی ؟ و برای چی ! حالا پس از ۲۵ ماه معاون اقتصادی اعلام میکند که آماده بهره برداری ست نمی دانم دروغ گویی و آمار غلط دادن جرم دارد یا خیر و اگر دارد چه کسی باید بررسی و رسوا نماید