• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

۱۸۰۰ واحد مسکونی در کیش احداث می‌شود

  • کد خبر : 27568
  • 04 خرداد 1402 - 23:37
۱۸۰۰ واحد مسکونی در کیش احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: ساخت مجتمع مسکونی یک هزار و ۸۰۰ واحدی برای تامین نیاز مسکن کارکنان نهادها، سازمان‌ها و فعالان اقتصادی شاغل در این جزیره در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، «علیرضا ابراهیم‌پور» در مراسم رونمایی از سامانه‌ها و طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: احداث این طرح با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد تومانی و در زمینی به وسعت ۲۰ هکتار و در همجواری با باغ راه و بزرگراه خلیج فارس احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش در پی نشست‌هایی با اصناف، فعالان اقتصادی و کارآفرینان و به منظور رفع مشکل نبود واحدهای مسکونی برای شاغلان در کیش، ساخت این مجموعه مسکونی را در دستور کار قرار داده است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا هشتم تیر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

«ابراهیم‌پور» با اشاره به اینکه این مجتمع در چهار فاز و طی زمان بندی ۴۸ ماهه احداث می‌شود، ادامه داد: سطح زیر بنای مفید این مجتمع ۲۱۷ هزار مترمربع، فضاهای خدماتی و تجاری آن ۲۲ هزار و ۶۵۹ مترمربع و مساحت فضای سبز و فضاهای ورزشی آن نیز ۷۲ هزار و ۹۱۳مترمربع است.

این طرح بزرگ عمرانی توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و با نظارت معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش احداث می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27568
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.