• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بازدید مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان از پروژه‌های کیش

  • کد خبر : 27540
  • 22 اردیبهشت 1402 - 14:48
بازدید مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان از پروژه‌های کیش

مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان با تاکید بر اینکه طرح‌های نیمه‌تمام و متوقف شده جزیره کیش باید به چرخه اجرا بازگردند، گفت: در تلاش برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در این جزیره هستیم.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، «ابراهیم مرادیان» در بازدید از طرح‌های نیمه تمام و راکد کیش با اعلام اینکه موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری این جزیره مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: دیوان محاسبات در بحث تسهیل سرمایه گذاری در کیش رویکرد حمایتی دارد.

وی با اشاره به نقش مناطق آزاد در توسعه اقتصادی کشور، بیان کرد: در همین راستا تمامی تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب جهت تسهیل در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در منطقه آزاد کیش به کار خواهیم گرفت.

«مرادیان» بررسی طرح‌های نیمه تمام و متوقف شده در سطح جزیره کیش را یکی از مهمترین اهداف سفر به این منطقه عنوان کرد و افزود: در جلسه‌ای که با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خواهیم داشت، موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری با هدف رونق اقتصاد جزیره مورد بررسی و در نهایت در حد توان برای مرتفع شدن مشکلات موجود، اقدامات موثری انجام خواهد شد.

آینده نگری مناسبی در احداث پایانه جدید فرودگاه کیش لحاظ شده است

وی با اشاره به پایانه جدید فرودگاه کیش که در روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: پایانه جدید یکی از طرح‌های خوب سرمایه‌گذاری است که آینده نگری مناسبی در آن لحاظ شده است.

مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان ادامه داد: به کارگیری تجهیزات خوب داخلی و بهره مندی از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های نوین در ساخت این پایانه، بسیار ارزشمند و قابل تحسین است که خدمات شایانی به مسافران و گردشگران ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در مجموعه ورزشی المپیک کیش، اظهار کرد: در ساخت طرح‌های تجاری و گردشگری کیش توجه خاصی به زیر ساخت‌ها شده است؛ باید اذعان کنیم که طرح‌های عمرانی به بهره برداری رسیده، سرمایه‌های ملی است که باید در حفظ و نگهداری آن تلاش مضاعفی داشت.

«پردیس سه»، «شهر آفتاب»، «زمین‌های سازمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و شیراز»، «طرح پدیده کیش»، «شهرک دانشگاهی»، «ترمینال فرودگاهی»، «تصفیه خانه فاضلاب» و «زمین چمن ورزشگاه المپیک و شرکت آب و برق» از جمله طرح‌هایی بود که مورد بازدید مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27540
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.