• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نام نویسی ۸ هزار و ۶۰۰ سرپرست خانوار کیش در سامانه سدف

  • کد خبر : 27538
  • 21 اردیبهشت 1402 - 10:52
نام نویسی ۸ هزار و ۶۰۰ سرپرست خانوار کیش در سامانه سدف

رئیس شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی کیش با اشاره به ۱۶ هزار و ۱۰۰ خانوار ساکن در کیش از نام نویسی ۸ هزار و ۶۰۰ سرپرست خانوار کیش در سامانه سدف خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از صداوسیمای کیش، حسن سالاری در جلسه مشترک با مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: این طرح در سطح ملی انجام شده است و با توجه به اهمیت موضوع سرپرستان خانوار در کیش تاپایان اردیبهشت برای نام نویسی سهمیه گاز مایع اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون شرکت‌های توزیع گاز مایع، سیلندر‌های مورد نیاز ساکنان را توزیع می کنند، اما پس از پایان مهلت باقی مانده برای دریافت سیلندر گاز، ارائه خدمت مشروط به نام نویسی در سامانه سدف خواهد بود.

سالاری افزود: مراحل دریافت سیلندر گاز پس از نام نویسی به روال گذشته است و فرایند درخواست کنندگان تغییری نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سرپرستان خانوار‌ها تا پایان اردیبهشت با مراجعه به سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حضور ۵ نفر نیروی فعال برای خدمت رسانی در امر نام نویسی ساکنان در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت‌های توزیع کننده سیلندرگاز، همکاری هرچه بیشتر تمام دستگاه‌ها و نهادها، صداوسیمای مرکز کیش و شرکت‌های توزیع کننده سیلندر‌های گاز مایع البرز گاز و کیش گاز در امر اطلاع رسانی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به مردم، از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

اطلاع رسانی گسترده از طریق پیامک به دارندگان کارت کیشوندی، نصب بنر‌های اطلاع رسانی در مبادی ورودی کلونی‌های جمعیتی از جمله نوبنیاد، صدف و صفین به مدت ۲ هفته و انتشار فیلم آموزشی چگونگی نام نویسی در سامانه در شبکه‌های اجتماعی از دیگر مواردی بود که از سوی علی امیدی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27538
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.