• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و اقلیم کردستان عراق

  • کد خبر : 27524
  • 18 اردیبهشت 1402 - 16:36
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و اقلیم کردستان عراق

تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و اقلیم کردستان عراق در حوزه های تجارت، بازرگانی،گردشگری، تفریحی، حمل‌ونقل هوایی و دریایی به منظور تسهیل سرمایه‌گذاری، در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ تهران منعقد شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در دومین نمایشگاه معرفی توانمندی های صادرات ایران اکسپو تهران در رابطه با انعقاد این تفاهم نامه، گفت: مقرر شد دو طرف همکاری های مشترکی را در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و راه اندازی خطوط هوایی بین اقلیم کردستان عراق با کیش را گسترش دهند.

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود با اشاره به مشارکت دو طرف در حوزه صنایع و سرمایه گذاری مختلف در جزیره کیش و اقلیم کردستان عراق به اقدامات مشترک طرفین در این زمینه تاکید کرد.

به گفته ابراهیم پور با انعقاد این تفاهم نامه و تشکیل کارگروه؛ ضمن این که فعالیت های جدید میان دو طرف تعریف و اجرا می شود همکاری ها در حوزه های مختلف گسترش خواهد یافت.

وی، در خصوص معرفی نمایندگان دو طرف، خاطر نشان کرد: “معاونت اقتصادی و سرمایه گذای سازمان منطقه آزاد کیش” به عنوان نماینده در این تفاهم نامه معرفی شده و نمایندگان طرف مقابل هم به محض این که معرفی شوند کارگروه های اجرایی تشکیل می شود تا بتوانیم امسال در حوزه گردشگری و در نهایت صنایع گام های موثری برداریم.

بنابراین گزارش همکاری در راستای ایجاد فعالیت‌های تجاری مشترک جهت ورود به بازارهای تجاری و بین‌المللی، جذب سرمایه و سرمایه‌گذار به منظور انتقال دانش و تکنولوژی و ایجاد محیطی سالم برای سرمایه‌گذاری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه با همکاری در برگزاری و حضور در نمایشگاه‌های تجاری و زمینه‌سازی جهت توسعه فعالیت های گردشگری، فرهنگی و اقتصادی از جمله موارد  ذکر شده در این تفاهم نامه است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27524
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.