• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اولین دوره مسابقات بین المللی اسکواش کیش جونیور در جزیره کیش

  • کد خبر : 27512
  • 17 اردیبهشت 1402 - 15:21
اولین دوره مسابقات بین المللی اسکواش کیش جونیور در جزیره کیش

اولین دوره مسابقات بین المللی اسکواش کیش جونیور از فردا در جزیره کیش آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، اولین دوره مسابقات بین المللی اسکواش کیش جونیور از فردا در جزیره کیش آغاز می شود.

این مسابقات با حضور ۱۳۰ ورزشکار از ۱۵ استان کشور در دو بخش دختران و پسران در ۴ رده سنی از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی جزیره کیش در سالن اسکواش مجموعه المپیک برگزار خواهد شد.

عزیزاله فرضی پور سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم در این خصوص گفت: جزیره کیش در این مسابقات ۱۰ نماینده دارد و میزبانی این مسابقات در رده های سنی مختلف کمک شایانی به جذب استعدادهای ورزشی این رشته خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه اسکواش در گذشته به عنوان ورزش اول جزیره کیش مطرح بود و بسیاری از وزشکاران این رشته از جزیره کیش به عضویت تیم ملی درمی آمدند، در تلاش هستیم تا پس از افتتاح مجدد سالن اسکواش کیش که به ۵ کورت مجزا در بخش بانوان و آقاین مجهز می باشد، مجددا به سمت سرآمد شدن این رشته در جزیره کیش حرکت کنیم تا همچون گذشته بازیکن سازی خوبی در این رشته داشته باشیم.

شایان ذکر است مسابقات بین المللی اسکواش کیش جونیور برای ارتقا رنکینگ ورزشکاران و آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در مرداد سال جاری در کشور چین برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27512
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.