• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

اجرای طرح مبارزه با سرقت و مالخران در جزیره کیش

  • کد خبر : 27287
  • 05 فروردین 1402 - 12:31
اجرای طرح مبارزه با سرقت و مالخران در جزیره کیش

رئیس پلیس کیش با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت و مالخران از دستگیری ۴۶ سارق، مالخر، معتاد و خرده فروش موادمخدر خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ ” علی اصغر جمالی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور ، اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان، مالخران و خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ۱۶ واحد گشت تخصصی آشکار و نامحسوس تشکیل ، که موفق شدند ۱۱ سارق و مالخر و ۳۵ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ فقره از اموال مکشوفه موتورسیکلت های شارژی و پمپ های آب و…. به مالباختگان تحویل و شناسایی صاحبان دیگر اموال نیز در حال انجام است افزود: همچنین در این طرح ۳۵ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

جمالی یادآور شد: با نصب دوربین های پایش تصویری در سطح شهر و دوربین های چهره خوان در مبادی ورودی می توان از ورود این افراد جلوگیری و آنان را تحت کنترل بیشتری قرارداد که این مساله مستلزم حمایت سازمان منطقه آزاد کیش استت.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش همچنین خاطرنشان کرد: کیش جای امنی برای افراد متخلف نیست و با همکاری خوب مردم و تماس با سامانه ۱۱۰ و ارائه گزارش‌های مردمی نیروهای پلیس با افراد متخلف قانون شکن برخورد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27287
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.