• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پاسخ تند امام جمعه کیش به علم الهدی

  • کد خبر : 27138
  • 30 بهمن 1401 - 7:44
پاسخ تند امام جمعه کیش به علم الهدی

امام جمعه کیش گفت: از کسانی که قضاوت می‌کنند تقاضا می‌کنیم سفری به جزیره کیش داشته باشند و مشکلات و خوبی‌ها را ببینند و آنها را با هم بگویند و تر و خشک را با هم نسوزانند.

به گزارش کیشوندنیوز، امام جمعه کیش در بخشی از خطبه‌های این هفته نماز جمعه عنوان کرد: شایسته مردم مومن و شریف، مسئولان و فعالان اقتصادی کیش نیست که به‌خاطر تعداد اندکی فعال اقتصادی یا گردشگر همه جزیره زیر سوال برود و هر چند مدت یک بار انتقادی را علیه کل جزیره کیش داشته باشیم.

وی افزود: تقاضای ما این است اگر مشکلات دیده می‌شود، خوبی‌ها و ارزش‌های آن هم دیده بشود، مساجد، محافل معنوی و دینی دیده بشود، چهلچراغ‌های عاشقی بر سرمزار شهدای گمنام، نماز جمعه باشکوه، مساجد و برنامه‌های فرهنگی، اعتکاف و راهپیمایی با شکوه هم دیده بشود.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز گفت: از کسانی که قضاوت می‌کنند تقاضا می‌کنیم سفری به جزیره کیش داشته باشند و مشکلات و خوبی‌ها را ببینند و آنها را با هم بگویند و تر و خشک را با هم نسوزانند.

وی بیان داشت: این انتقاد را نسبت به منتقدین کیش داریم، اما برخی مسائلی که گفته می‌شود گزاف نیست، به هر حال وضعیت کیش، وضعیت قابل قبولی نیست و باید همه دستگاه‌ها و مردم تلاش کنیم تا ان‌شالله بتوانیم وضعیت خوبی را در کیش شاهد باشیم.

لازم به ذکر است که آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، هفته گذشته در دیدار با دبیر شورایعالی مناطق آزاد، بیان داشته بود که: متأسفانه در این کشور، مناطق آزاد فضایی را ایجاد کرده که به جای شکوفایی اقتصادی، شاهد باز شدن دروازه‌های بی‌بندوباری اقتصاد و فرهنگ در این مناطق هستیم.(بیشتر بخوانید)

انتهای پیام / ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27138
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.