• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

شرکت‌های هواپیمایی و آب و برق کیش در مسیر تعیین تکلیف

  • کد خبر : 27131
  • 29 بهمن 1401 - 16:45
شرکت‌های هواپیمایی و آب و برق کیش در مسیر تعیین تکلیف

رئیس سازمان خصوصی سازی در سفر دو روزه به کیش از تشکیل جلسه‌ای مشترک برای بررسی وضع واگذاری شرکت‌های آب و برق و هواپیمایی کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حسین قربانزاده افزود: واگذاری شرکت هواپیمایی کیش در قالب کنسرسیوم در کنار حضور سهامداران خرد تصویب خواهد شد.

وی در خصوص شرکت آب و برق کیش گفت: در بحث واگذاری شرکت اب و برق کیش ملاحظاتی وجود دارد و معتقدیم شکل واگذاری این شرکت درست نبوده است و به آن ایراداتی وارد است.

قربانزاده افزود: به زودی جلسه‌ای مشترک با حضور همکاران بانک مرکزی، بانک شهر، وزارت اقتصاد و سازمان منطقه آزاد کیش برای حل این موضوع برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مسیر واگذاری شرکت هواپیمایی کیش حتما باید پیش رود و در این راه با درنظرگرفتن دغدغه ساکنان و فعالان منطقه آزاد کیش، باید مسیری طراحی شود که سرنوشت شرکت هواپیمایی کیش به ساکنان جزیره گره بخورد.

قربانزاده با اشاره به اینکه ما از طرحی که ساکنان و سرمایه گذاران کیش پیش قدم ان شوند استقبال می‌کنیم، افزود: حداکثر سهام این شرکت هواپیمایی می‌تواند در قالب کنسرسیوم ارائه شود و سهامداران خرد هم در آن حضور داشته باشند.

وی گفت: این شکل واگذاری پس از فرایند ارزش گذاری که در حال انجام است، به زودی در هیئت واگذاری تصویب می‌شود.

انتهای پیام/ ملیحه ذاکررضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27131
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.