• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری رقابت های ورزشی بازنشستگان بنادر و دریانوردی به میزبانی کیش

  • کد خبر : 2712
  • 26 دی 1395 - 16:49
برگزاری رقابت های ورزشی بازنشستگان بنادر و دریانوردی به میزبانی کیش

رقابت های مهیج و با نشاط بازنشستگان سازمان بنادر دریانوردی به میزبانی کیش در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز، مدیرعامل صندوق بازنشستگی سازمان بنادر و دریانوردی کشور با بیان اینکه در سومین دوره ی المپیاد ورزشی بازنشستگان این سازمان یکصد و بیست نفر حضور دارند گفت: در این دوره ، ورزشکاران در شش رشته فوتسال، پینگ پنگ ، شطرنج، شنا ، والیبال ساحلی و قایقرانی با هم رقابت می کنند. این رقابتها با حضور ورزشکاران هفت بندر کشور در حال برگزاری است.

این دوره سومین دوره مسابقات همگانی است که برای آقایان برگزار می شود.

رشته فوتسال: رشته پر طرفدار فوتسال این بار هم علاقه مندان بیشتری را جذب خود کرده است.

رشته شنا: این رشته که از تخصص های اصلی کارمندان بنادر و دریانوردی است است با شور خاصی در حال برگزاری است. در این مسابقات حدود ۵۰ نفر شناگر در سه رشته کرال سینه، کرال پشت، قورباغه به رقابت می پردازند.

تنیس روی میز: رشته تنیس روی میز هم ۲۰ نفر باهم به رقابت پرداختند.

علاوه بر رشته فکری شطرنج که با مرور خاطرات گذشته برگزار می شود ورزشکاران در رشته مهیج قایقرانی هم حضوری فعال دارند. مسابقات قایقرانی در سه ماده ۲۰۰ و ۵۰۰ متر تورینگ سرعت و همچنین ۱۰۰۰ متر و ۲۰۰۰ متر ماراتون برگزار میشود. ورزشکاران بندر انزلی، بندر عباس ، خرمشهر ، آبادان ، نوشهر ، بوشهر ، بندر امام و سازمان مرکزی تهران در این رقابت ها حضور دارند. در این دوره از رقابت ها ۱۲۰ نفر از بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی حضور دارند. این رقابت ها عصر فردا با معرفی تیم ها و نفرات برتر در جزیره کیش به کار خود پایان می دهد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2712
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.