• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۳۰ خودرو و ۵۰۰ موتورشارژی تعیین تکلیف شود

  • کد خبر : 27018
  • 15 بهمن 1401 - 18:55
۳۰ خودرو و ۵۰۰ موتورشارژی تعیین تکلیف شود

رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی جزیره کیش، دستور تعیین تکلیف ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۷۳۰ موتورسیکلت را صادر کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از میزان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه جزیره کیش که در آن ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۷۳۰ موتورسیکلت نگهداری می‌شوند، بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید با اشاره به اینکه ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ خودروی موجود در این پارکینگ مدت غیر متعارفی است که در این پارکینگ توقیف هستند، دستور داد ضمن تشکیل تیم ویژه‌ای متشکل از دادستانی و پلیس راهور نسبت به فراخوان مالکان این وسایل نقلیه اقدام شود و آن گروه از خودروها و موتورسیکلت‌ها که تخلفاتی جزئی داشته اند سریعاً با رعایت مقررات به مالکان آن‌ها مسترد شوند.

وی افزود: ضرورت دارد آن دسته از خودروهایی که دارای پرونده قضایی هستند نیز پرونده آنها به سرعت منجر به اتخاذ تصمیم نهایی و تعیین تکلیف شود.

قهرمانی تصریح کرد: در خصوص خودروهایی که سالیان طولانی است که در این پارکینگ نگهداری می‌‍شوند و مشمول اعراض از اموال تلقی می‌‎شوند یا مالکان آن‌ها مدت طولانی است که هیچگونه مراجعه ای نداشته‎‌اند و بیم تضییع آن‎ها وجود دارد هم دادستان کیش مکلف شده است که در راستای اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه از طرق قانونی نسبت به تعیین تکلیف سریع آن‎ها اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه پس از دستورات صریح رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27018
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.