• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

افتتاح اولین مرکز تخصصی “راما اسپا” در هتل بین المللی شایان جزیره کیش + تصاویر

  • کد خبر : 2690
  • 25 دی 1395 - 17:31
افتتاح اولین مرکز تخصصی “راما اسپا” در هتل بین المللی شایان جزیره کیش + تصاویر

مرکز تخصصی “راما اسپا” اولین مرکز رسمی اسپای ایرانی در ایران، اولین شعبه خود را در جزیره کیش و در هتل بین المللی شایان افتتاح کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، راما اسپا که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در تهران آغاز نموده، با بکارگیری اساتید مجرب و کادر علمی قوی با بیش از ۹ سال تجربه در زمینه برگزاری کلاس های ماساژ اولین آموزشگاه تخصصی در زمینه ماساژ نیز می باشد.

در مراسم افتتاحیه راما اسپای جزیره کیش که تنی چند از مسئولین بلند پایه حوزه گردشگری و هتلداری در آن شرکت داشتند، با استقبال گرم علاقمندان به ماساژ و صنعت اسپا مواجه شد و بدین ترتیب بنیان گذاران این مرکز تخصصی جناب آقای مهندس شهیار اسماعیلی و سرکار خانم پانته آ ضیمران میزبان مهمانان علاقمندی  بودند که از تهران و کیش در این مراسم حضور بهم رسانیده بودند.

آقایان دکتر حمزه زاده رییس جامعه هتلداران، مهندس قریب از پیشکسوتان صنعت گردشگری و هیئت مدیره هتل های ایرانگردی، دکتر اصلانزاده مدیرعامل گروه هتل های هما، آقای کاظمی مدیرکل سرای عامری های کاشان ، آقای آقایی مدیر مهینستان راهب، آقای تهرانی مدرس گردشگری و مدیر هتل اساره تهران، آقای بیدگلی مدیر مالی گروه هتل های پارس، آقای کرمی مدیر هتل شایان، مهندس خدایی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، آقای صفا رییس جامعه هتلدارن کیش، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت آرین پارسه کیش و تعدادی دیگر از مدیران هتل های سراسر کشور از میهمانان ویژه این همایش بودند.

جلسه افتتاحیه ساعت ۶ بعدازظهر در فضای باز و بسیار زیبا و در کنار ساختمان راما اسپا در محیطی آرام و دلنشین و جوی بسیار صمیمی با سخنرانی مهندس شهیار اسماعیلی رسما آغاز گردید و ایشان ضمن خوشامدگویی به مهمانان و بازدیدکنندگان مرکز تخصصی راما اسپا به معرفی و اشاره به عملکردها و فعالیت های اخیر این مرکز پرداختند و این مهم نیز به کارنامه پرافتخار راما اسپا اضافه گردید.

قسمت پایان بخش جلسه افتتاحیه بازدید از مرکز تخصصی راما اسپا بود. در این قسمت از جلسه دوستان متخصص و آموزش دیده راما اسپا در لباس های بسیار زیبای سنتی ایرانی با راهنمایی و هدایت میهمانان به این بخش، طی انجام آداب و تشریفات خاص، آرامش و تجربه ای دل انگیز را در فضایی رویایی و آرامبخش به میهمانان هدیه کردند.

لازم به ذکر است این مرکز تخصصی اسپا علاوه بر برخورداری از خدمات اسپا دارای حمام سنتی ایرانی نیز می باشد و چندی پیش سومین سمپوزیوم تخصصی اسپا و احیای حمام ایرانی به همت راما اسپا و با همکاری دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و کاخ موزه سعد آباد برگزار شد.

راما اسپا در کیش

مرکز تخصصی ماساژ در کیش

ماساژ تایلندی در کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2690
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.