• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سادات نجفی: کیش ناگفته های فراوانی برای بازگویی به جهانیان دارد

  • کد خبر : 26776
  • 11 دی 1401 - 22:54
سادات نجفی: کیش ناگفته های فراوانی برای بازگویی به جهانیان دارد

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: کیش، ناگفته های فراوانی دارد که محققان و نویسندگان می توانند آن را برای جهانیان بازگو کنند.

به گزارش کیشوندنیوز،  رحمان سادات نجفی در دیدار با گروه نویسندگان انتشارات تاچارا که از تهران برای آغاز تحقیق و پژوهشی مدون در خصوص کیش به جزیره سفر کرده اند، با اشاره به این موضوع اظهار کرد: محتوا سازی در خصوص گذشته کیش، بطور قطع نقش بسزایی در معرفی بیشتر و بهتر این جزیره و به تبع آن تاثیر بسیار زیادی در رونق گردشگری و کسب و کارها در این سرزمین خواهد داشت.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از کسانی که برای معرفی متفاوت تر این خاکپاره نجیب ایران تلاش می کنند، تاکید کرد: در صورت نیاز با پیگیری جامعه بازاریان و بازرگانان جلسات مورد نیاز برای این پژوهش با تشکل های موجود در کیش برگزار خواهد شد.

مدیر انتشارات تاچارا نیز با اشاره به چاپ چندین کتاب با محوریت گردشگری در خارج از کشور توسط این انتشارات اظهار امیدواری کرد با حمایت مسؤلان کیش بتواند با تولید محتوای ارزشمند، این جزیره مرجانی را بیشتر و متفاوت تر به جهانیان معرفی کند.

حمید روستا افزود: این انتشارات با همکاری مستمر با شرکت آموزشی پژوهشی میکاراد قصد دارد با تولید محتوای مکتوب و مصور در قالب کتاب آن را در تیراژ بالا به زبان های “فارسی ، روسی ، عربی و چینی بصورت مستمر و رایگان” به علاقه مندان به کیش ارائه کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26776
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.