• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

قاچاق سوخت در آب های جزیره کیش

  • کد خبر : 26751
  • 05 دی 1401 - 14:49
قاچاق سوخت در آب های جزیره کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف بیش از ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۹ ماهه نخست سال خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس به تشریح عملکرد ۹ ماهه حوزه فرماندهی دریابانی کیش پرداخت و گفت: افزایش۳۱ درصدی کشفیات سوخت قاچاق که مبدا و مقصد هیچ یک از موارد کشف شده در جزیره کیش نبوده است از دیگر اقدامات دریابانان این فرماندهی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی با بیان این مطلب تأکید کرد: در این حوزه کیش تنها کریدور عبوری بوده و تمامی سوخت‌های قاچاق مربوط به سواحل و بنادر اطراف جزیره کیش است که با اتخاد تاکتیک‌های مناسب عملیاتی در نه ماهه سال جاری بیش از۲۸۰ هزار لیتر سوخت کشف و ۸۱ قاچاقچی سوخت دستگیر و به مراجع ذیصلاح تحویل شدند.

سرهنگ جمالی افزود: با توجه به پیامدهای مخرب و تأثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه‌های سازمان یافته به صورت ویژه در دستور کار دریابانی کیش قرار دارد.

جمالی با اشاره به کشف ۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جزیره کیش تصریح کرد: ۱۷ نفر از سوداگران مرگ که قصد ورود مواد مخدر به جزیره کیش را داشتند با هوشیاری مأموران این فرماندهی در مبادی ورودی این جزیره دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان و دریادلان پایگاه دریابانی کیش توانستند با برنامه‌ریزی مناسب، امنیت و آرامش را در مرزها تأمین کنند که این موضوع رضایت گردشگران، صیادان و کیشوندان را در پی داشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26751
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.