• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بازداشت یکی از عاملان اصلی تخریب و آتش زدن خودرو‌ها در اغتشاشات کیش

  • کد خبر : 26630
  • 22 آذر 1401 - 1:20
بازداشت یکی از عاملان اصلی تخریب و آتش زدن خودرو‌ها در اغتشاشات کیش

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در این شهرستان و یکی از عاملان تخریب و آتش زدن خودرو‌ها در اغتشاشات کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط ماموران پلیس این شهرستان مشخص شد، فردی در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی، اقدام به انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت اقدام مسلحانه در تجمعات اعتراضی می‌کند، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم که یک جوان ۲۶ ساله است در شهرستان کازرون شناسایی و طی هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: پس از بررسی دقیق سوابق متهم و اعتراف او به بزه انتسابی مشخص شد نامبرده یکی از عاملان اصلی تخریب و آتش زدن خودرو‌ها در اغتشاشات کیش است.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، اضافه کرد: فضای مجازی برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم برای بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه و دریافت اخبار موثق به سایت‌ها و کانال‌های معتبر مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26630
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.