• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بسترسازی برای حضور تیم های ملی و بین المللی ورزشی در کیش

  • کد خبر : 26595
  • 17 آذر 1401 - 22:09
بسترسازی برای حضور تیم های ملی و بین المللی ورزشی در کیش

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بازدید از زمین چمن هیبریدی، شرایط کیش را برای حضور تیم های ملی و بین المللی و برپایی اردوهای ورزشی مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت اله عبد الملکی طی بازدید از زمین چمن هیبریدی جزیره بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب جهت حضور ورزشکاران تاکید کرد و گفت: با وجود این زمین که از استانداردها برخوردار است، دیگر نیازی به برپایی اردوهای آمادگی در دیگر کشور ها نخواهد بود.

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این بازدید اظهار داشت: طبق توافقات با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شدپایه تمرینات آمادگی تیم ملی جزیره کیش باشد همچنین مذاکراتی نیز با وزارت ورزش و فدراسیون انجام و مقرر شد تیم ها، مسابقات نیم فصل را نیز به جای دیگر کشورها در کیش بگذرانند.

وی با اشاره به نزدیک بودن برگزاری اولین مسابقه ۴۵ هزار دلاری تنیس فیوچرز در کیش ، از وجود ۱۴ کورت و ۵ سالن اسکواش، سالن های تنیس، سالن چند منظوره و استخر نیز خبر داد و گفت: از آنجا که هدف ما رونق گردشگری ورزشی است مجموعه تیر و کمان کیش هم با هزینه ای ۱۵۰ میلیارد ریالی در حال تکمیل می باشد.

مهدی کشاورز افزود: مذاکرات با کنفدراسیون آسیایی برای برپایی اولین المپیک ناشنوایان ۲۰۲۴ در کیش انجام شده که پس از امضا تفاهمنامه ای ۳ جانبه عملی خواهد شد.

گفتنی است چمن هیبریدی زمین فوتبال شماره ۱ کیش به صورت کامل اجرا شده و آمادگی میزبانی مسابقات را دارد، در کنار آن اجرای پیست تارتان با حدود ۶۰ درصد پیشرفت و سیستم زهکشی و آبیاری با روش های نوین در حال ساخت است.

بهسازی فضای پیرامونی، اصلاح سیستم روشنایی و افزایش فضای رختکن ورزشکاران از ۴۰۰ متر مربع به ۱۳۰۰ متر مربع نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26595
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.