• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

خرده فروشان مواد مخدر اطراف مدارس کیش دستگیر شدند

  • کد خبر : 26594
  • 21 آذر 1401 - 21:51
خرده فروشان مواد مخدر اطراف مدارس کیش دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: با اجرای ۶ طرح برخورد با معتادان و خرده فروشان مواد مخدر سوداگران مرگ در اطراف مدارس این جزیره دستگیر شدند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامرضا خادمی اظهار کرد: در اجرای طرح دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر اطراف مدارس که با اقدامات مجرمانه خود سلامت جوانان و نوجوانان را به خطر می‌اندازند تعداد ۲۴ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: در این طرح دستگیری و جمع آوری خرده فروشان در اطراف مدارس و پارک ها در دستور کار پلیس است و گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در این مناطق حضور دارند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: با خرده فروشان موادمخدر خصوصا راکبین موتورهای شارژی که نسبت به تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام می کنند قاطعانه برخورد می کنیم.

وی با اشاره به اینکه همشهریان اطلاعات و اخبار خود در خصوص خرده فروشان مواد مخدر را می توانند از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند، گفت: مبارزه بی امان و قاطع با سوداگران مرگ با همه توان در حال انجام است .

از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از ۴۰ طرح ویژه اجرا و ۵۶نفر معتاد و خرده فروش دستگیر و بیش از ۵۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26594
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.