• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تاج: قطر جام جهانی پولدارهاست

  • کد خبر : 26315
  • 22 آبان 1401 - 23:22
تاج: قطر جام جهانی پولدارهاست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به خاطر هزینه بالای هتلینگ و اقامت، ویژگی جام جهانی قطر را می‌توان جام جهانی پولدارها دانست و از این نظر کیش می‌توانست محلی برای رفت و آمد افراد باشد.

به گزارش کیشوندنیوز، رئیس فدراسیون فوتبال در سفر خود به جزیره کیش و امضای تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: مایل بودم که در مسئله جام جهانی از ظرفیت‌های کیش استقاده کنیم و کیش می‌توانست نقش موثری در برگزاری و اعزام افراد به جام جهانی داشته باشد.

وی افزود: به خاطر هزینه بالای هتلینگ و اقامت، ویژگی جام جهانی قطر را می‌توان جام جهانی پولدارها دانست و از این نظر کیش می‌توانست محلی برای رفت و آمد افراد باشد.

تاج اظهار داشت: تا کنون حدود ۲۲۸۲۰ بلیت بازی‌های جام جهانی قطر را فدراسیون فوتبال فروخته است، تعدادی هم در خود قطر بلیت تهیه کرده‌اند.

وی افزود: کیش نگاه ورزش محور در کشور دارد و این باعث خوشحالی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با نعقاد تفاهمنامه با سازمان منطقه آزاد کیش گفت: باشگاه‌ها و استان‌ها برای بازیکن سازی خیلی مهم است و توسعه اصلی بعد از باشگاه‌ها در استان‌هاست.

وی ادامه داد: در برخی استان‌ها چون صنعت قوی‌ و اسپانسری ندارند به این نتیجه رسیدیم که در برخی استان‌ها تیم داری نکنند، با برگزاری این تورنومنت می‌توانیم استعدادیابی کنیم و یک حرکت خوب و اصولی را انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26315
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.