• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آغاز واردات خودرو از ۲ هفته آینده

  • کد خبر : 26195
  • 09 آبان 1401 - 13:03
آغاز واردات خودرو از ۲ هفته آینده

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز واردات خودرو از دو هفته آینده، گفت: تا سقف یک میلیارد دلار امسال واردات خودرو داریم و این اقدام برای ایجاد بازار رقابتی و کاهش بحث انحصار خودرسازها انجام می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فارس، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت خودروهای داخلی مسیر رو به جلو ولی کند را در پیش گرفته است، گفت: در این زمینه انتظارات مردم و نمایندگان مجلس برآورده نمی‌شود.

وی بیان کرد: باید هر صنعت را با میانگین کشور بسنجیم، انتظاراتی در زمینه خودرو در بین مردم ایجاد شده که با توجه به اهمیت جان ملت به حق است همچنین در بحث خودرو سه مسئله امنیت، تنوع و بهینه بودن مطرح است که در هر سه مورد خودروسازان مسیر رو به جلو ولی کند در پیش دارند.

طاهری با اشاره به اینکه در زمینه واردات خودرو نیز طی دو هفته آینده واردات آغاز می‌شود و تا سقف یک میلیارد دلار امسال واردات خودرو داریم، بیان کرد: این اقدام برای ایجاد بازار رقابتی و کاهش بحث انحصار خودرسازها انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرط وارد کردن خودرو توسط شرکت‌ها چند نکته مهم است، یکی از آنها خدمات پس از فروش خواهد بود زیرا افرادی که قصد ورود خودرو دارند باید حتما ثابت کنند که خدمات پس از فروش و قطعات را در فرآیند خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26195
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.