• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

«یوسف پور» مشاور و سرپرست اداره‌کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد شد

  • کد خبر : 26053
  • 26 مهر 1401 - 1:39
«یوسف پور» مشاور و سرپرست اداره‌کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد شد

با حکم سرپرست شورای عالی دبیرخانه مناطق آزاد کشور، دکتر محمدحسین یوسف پور به عنوان سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد معرفی شد.

به گزارش کیشوندنیوز، در حکم انتصاب دکتر نصرالله ابراهیمی خطاب به دکتر محمدحسین یوسف پور آمده است: «با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور و سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری –صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می‌شوید.

هماهنگی، تعامل، اخلاق مداری و رعایت تقوای الهی در انجام امور محوله و وظایف تعیین شده از جمله تنظیم برنامه‌ها و جلسات با مسؤلان امر، پیگیری و نظارت در امور جاری و تلاش وافر برای خدمتگزاری اسلامی با رویکرد فساد ستیزی در چارچوب قوانین و مقررات به طور اخص مورد انتظار است.

امید است با توکل به خدای متعال در انجام سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی و دبیرخانه با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» همکاری با معاونین، مدیران، مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد و کارکنان محترم، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.»

بر اساس این گزارش، دکتر یوسف پور از جوانان مومن، نخبه و انقلابی است که عضویت در هیأت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش و مسؤولیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کیش و… را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26053
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.