• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

فعالیت های نظارتی اداره اجرائیات کیش در راستای حفظ انضباط شهری

  • کد خبر : 26014
  • 21 مهر 1401 - 14:05
فعالیت های نظارتی اداره اجرائیات کیش در راستای حفظ انضباط شهری

اداره اجرائیات شرکت عمران، آب و خدمات با بیش از ۳ هزار مورد بازدید از مجموعه های در حال ساخت در ۶ ماه گذشته بر پیشگیری از انجام تخلفات ساختمانی نظارت کرده است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آ ب و خدمات کیش، محمدرضا قهاری رییس اداره اجرائیات این شرکت با اعلام اینکه در ۶ ماه گذشته به بیش از ۵۶۰ مورد شکایات مردمی در خصوص مشکلات ایجاد شده از سوی پروژه های ساختمانی رسیدگی شده است اظهار داشت : همکاران ما در راستای حفظ انضباط شهری بیش از ۳ هزار مورد بازدید از مجموعه های ساختمانی داشته اند و نسبت به پیشگیری از تخلفات تذکرات لازم به سرمایه گذاران داده شده است.

قهاری افزود: بیش از ۲۶۰ مورد کنترل حضور مهندسان ناظر پروژه های ساختمانی در مقاطع حساس(بتن ریزی) نیز از دیگر فعالیت های اداره اجرائیات در جهت نظارت دقیق تر بر روند ساخت و سازها در جزیره کیش است.

به گفته وی ۸۶۴  مورد جلوگیری و جمع آوری سد معبر ایجاد شده توسط پروژه های ساختمانی و صنوف هم از دیگر فعالیت های این حوزه در جهت تامین رفاه بیشتر شهروندان بوده است.

محمد رضا قهاری همچنین با بیان اینکه جمع آوری موتورهای شارژی که به صورت غیر مجاز در مسیر ویژه دوچرخه تردد می کنند یکی دیگر از اولویت های اداره اجرائیات است اظهار داشت : در شش ماه نخست امسال ۱۳۵۱ مورد از این موتورهای شارژی در مسیر ویژه دوچرخه سواری جمع آوری و به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فرهنگ بالای شهروندی و برخورد صحیح با متکدیان سبب شده است تا کمتر شاهد معضل تکدی گری در کیش باشیم گفت: در ۶ ماه گذشته ۲۰۰  مورد ممانعت از دستفروشی و تکدی گری در کیش گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26014
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.