• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

اعلام آمادگی کیش برای میزبانی از دوره ها و مسابقات رشته بدنسازی

  • کد خبر : 25907
  • 04 مهر 1401 - 21:13
اعلام آمادگی کیش برای میزبانی از دوره ها و مسابقات رشته بدنسازی

مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش از آمادگی این شرکت برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با فدراسیون بدنسازی کشور با هدف میزبانی از رویدادهای ملی و بین الملی این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، مراسم اختتامیه دوره های سراسری مربیگری بدنسازی به میزبانی جزیره کیش صبح امروز شنبه ۲ مهر با حضور محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات ، روسای فدراسیون بدنسازی ، مسئولان ورزشی کیش و مربیان بدنسازی سراسر کشوردر سالن همایش های هتل شایان کیش  برگزار شد.

در این مراسم محسن نظرپور با اشاره به دو شاخصه مهم سرانه فضای سبز و فضای ورزشی جزیره کیش اظهار داشت : سرانه فضای سبز و فضاهای ورزشی کیش چندین برابر سرانه ملی است و این بیانگر وجود زیر ساخت های لازم برای تبدیل کیش به قطب رویدادهای ورزشی در عرصه ملی و بین المللی است.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان اینکه فدراسیون بدنسازی کشور در ماه های اخیر تعامل پویا و موثری با مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش داشته است اعلام کرد: با توجه به رویکرد مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر استفاده بهینه و هدفمند از زیر ساخت ها و ظرفیت های کیش در زمینه توسعه کمی و کیفی فعالیت های ورزشی ، شرکت عمران، آب و خدمات آماده است تا با امضای تفاهم نامه همکاری زمینه های تعامل گسترده تر با این فدراسیون و برگزاری مستمر دوره های آموزشی و مسابقات بدنسازی به ویژه رقابت های بین المللی این رشته را در کیش تقویت کنیم .

محسن نظر پور با ابراز خرسندی از سطح کیفی خوب این دوره آموزشی تصریح کرد: حضور مربیان مجرب و برجسته کشوری در این رشته بیانگر سطح بالای این دوره است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کلاس ها در جزیره کیش امکان بهره مندی از طبیعت زیبا و امکانات تفریحی کیش را هم برای ورزشکاران و مربیان فراهم می کند اظهار داشت: ورزشکاران رشته های  بدنسازی که موفق به کسب مقام های قهرمانی در رقابت های بین المللی می شوند می توانند از خدمات رایگان در اماکن ورزشی کیش بهره مند شوند.

لازم به ذکر است این دوره های آموزشی  از سه شنبه ۲۹ شهریور در کیش آغاز شده و با حضور ۱۱۰ مربی و ورزشکار رشته بدنسازی و پرورش اندام تا شنبه ۲ مهر ادامه داشت. در پایان این مراسم نیز به شرکت کنندگان گواهی نامه دوره مربیگری بدنسازی و پرورش اندام اعطا شد.  

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25907
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.