• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ارتقا کیفیت خدمات در نانوایی های کیش

  • کد خبر : 25848
  • 23 شهریور 1401 - 21:29
ارتقا کیفیت خدمات در نانوایی های کیش

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی با نانوایی های سطح جزیره آنها را نشانه حیات و پویایی برشمرد و بربهبود وضعیت آنها تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منتطقه آزاد کیش، یاسر شاه پیری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان در این جلسه با بیان اینکه نان قوت غالب و موضوع مهمی در بحث تغذیه است گفت: فعالیت در صنف نانوایی شغل نیست بلکه سهم بسزا و نقش آفرینی ویژه ای در زندگی مردم دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این نشست پیرو جلسات مستمر با نانوایی های سطح جزیره و نمایندگان این صنف برگزار شد تا با حضور تمامی صاحبان نانوایی ها نگاه ویژه ای برای ارتقاء تمامی وجوه نان و نانوایی ها در کیش داشته باشیم.

شاه پیری ایجاد فضای آموزشی را امری موثر در بالابردن آگاهی، توانایی و مهارت ها عنوان کرد و اظهار داشت: با استفاده از آموزش های لازم در بحث نانوایی ها می توانیم رشد خوبی را درفضای آنها شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: رویکردهای ما در این باره ارتقا زیرساخت ها و کیفیت آرد، همچنین بررسی نحوه حمل و نقل و چالش های صنف نان و روش های ارزیابی است و علاوه براین، بهسازی فضای داخلی و بیرونی همراه با طراحی هایی که درخور شان جزیره باشد نیز در دستور کار داریم.

شاه پیری در ادامه این مطلب با بیان اینکه نانوایی ها نشانه حیات شهر هستند و وجود آنها نعمتی برای جزیره محسوب می شود گفت: نانوایی شغل بسیار پر مشقتی در این جزیره با هوای گرم و شرجی است چراکه کارگران و شاطران در کنار تنور آتش بسیار زحمت می کشند و به ارئه خدمات می پردازند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تشریح کرد: مدیریت اجتماعی معاونت فرهنگی سازمان و معاونت اجتماعی اداره غله ما مسیری را انتخاب کرده اند که نوید بخش ارتقا وضعیت نانوایی ها و گام های موثر درماه های آینده خواهد بود.

مواردی از جمله هزینه استهلاک و نگهداری دستگاه ها، استفاده از لباس فرم و کلاه ، نحوه برخورد و تعامل نیروهای نانوایی با مردم، بهسازی فضاسازی بیرونی و داخلی نانوایی ها، توسعه سوله های انبار آرد، رفع مشکلات حمل و نقل و سوخت وحوزه آب و برق نیز با حضور نمایندگان نانوایی های کیش در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25848
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.