• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

برگزاری میز خدمت در معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان

  • کد خبر : 25841
  • 22 شهریور 1401 - 14:50
برگزاری میز خدمت در معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان

چهارمین جلسه میز خدمت بر اساس جدول زمان بندی، چهارشنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، میز خدمت چهارشنبه های هر هفته بر اساس جدول زمان بندی در معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش با هدف افزایش میزان رضایتمندی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، برگزار می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش با تشکیل میز خدمت در جریان مشکلات و دغدغه های عموم مردم جزیره در سطوح مختلف قرار می گیرد و با استفاده از فرصت مغتنمی که فراهم شده رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

لازم به ذکر است نخستین میز خدمت در حوزه معاونت های سازمان و شرکت های تابعه از دوم شهریور آغاز شده و این هفته نیز در معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان برگزار خواهد شد.

ساکنان جزیره کیش می توانند با مراجعه به اداره ارتباطات مردمی و امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد کیش واقع در ساختمان بساک، طبقه هفتم، نسبت به تکمیل فرم ملاقات مردمی جهت دیدار با مسوولان سازمان و شرکت های تابعه اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های:۴- ۰۷۶۴۴۴۲۳۹۲۳تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25841
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.