• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۳۲ دانش آموز نیازمند در جزیره کیش

  • کد خبر : 25831
  • 20 شهریور 1401 - 17:08
۳۲ دانش آموز نیازمند در جزیره کیش

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت: ۳۳ دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش این کمیته نیازمند حمایت خیران در شور عاطفه ها برای ادامه تحصیل هستند.

به گزارش کیشوندنیوز، ایوا صمیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) همه ساله در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس به منظور ترویج سنت های حسنه اسلامی و فرهنگ احسان و نیکوکاری با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج و اقشار مختلف مردم و خیران اقدام به برگزاری جشن ملی عاطفه ها می کند.
وی اضافه کرد: امسال شور عاطفه ها با ماه صفر و رزمایش احسان حسینی مقارن شده است که این شور با شعار “باهم مشق محبت بنویسیم” از ۱۹ شهریور تا ۱۵ مهر ماه به مدت ۲۸ روز با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند همزمان با سراسر کشور در جزیره کیش برگزار می شود.
صمیمی یاداور شد: نیکوکاران و خیراندیشان می توانند به روش های محتلف از جمله کد دستوری *۷۷۸۸*۷۷۷۷# (ستاره۸۸۷۷ستاره۷۷۷۷مربع)، واریز وجه به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۰۱۳۲ و یا مراجعه به پایگاه دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره) به آدرس سفین، میدان سعدی، غرب بازار پارس خلیج دانش آموزان را از کمک های خود بهره مند کنند.
وی گفت: هم اکنون در این جزیره ۳۲ دانش آموز و یک دانشجو به عنوان مددجو تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش هستند و علاوه بر آن این نهاد به حدود ۱۰۰ دانش آموز دیگر به عنوان مدد خواه نیز کمک های موردی ارائه می کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25831
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.