• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کنگره بیماری های التهابی در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 2581
  • 18 دی 1395 - 12:21
کنگره بیماری های التهابی در کیش برگزار می شود

دکتر خلخالی رئیس بیمارستان کیش از برگزاری کنگره بیماری های التهابی به صورت مجازی و وبینار در جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر محمد خلخالی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از برگزاری کنگره بیماری های گوارشی با تمرکز بر التهاب روده خبر داد و در این باره گفت: با توجه به اینکه مساله بیماری های گوارشی امروزه در دنیا بسیار شایع هستند، نیاز به توجه در این زمینه افزایش یافته است ضمن اینکه در کشور ما به دلیل رشد تغذیه صنعتی شاهد افزایش میزان بیماری های گوارشی هستیم لذا بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در راستای افزایش سطح اقدامات بیمارستان و پزشکان، کنگره بیماری های التهابی گوارش را مد نظر قرار داده است.

وی افزود: این کنگره با حضور اساتید دانشگاهی و پزشکان متخصص این حوزه به صورت وبینار و مجازی اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش تصریح کرد: این کنفرانس نیز نظیر سایر کنگره هایی که این بیمارستان برگزار کرده است دارای ویژگی باز آموزی برای پزشکان و متخصصان این عرصه است و آنها می توانند از این بخش در حوزه شغلی خود بهره مند شوند.

خلخالی با اشاره به افزایش حوزه خدماتی که در در بیمارستان کیش ارائه می شود گفت: با توجه به اینکه بیمارستان کیش طی این مدت تمام تلاش خود را کرده تا بتواند بخش های مختلف را پوشش دهد و نیاز شهروندان و مسافران را بر طرف کند امروز شاهد افزایش میزان اشغال تخت ها تا ۹۰ در صد در بیمارستان هستیم که لازم است نسبت به گسترش بیمارستان اقداماتی را انجام دهیم.

وی در خصوص برگزاری کنگره بیماری های التهابی توضیح داد: این کنگره با همکاری انجمن متخصصان گوارش و کبد، مرکز هپاتیت خاورمیانه، انجمن متخصصان داخلی و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به صورت مجازی و وبینار در کیش برگزار می شود.

خلخالی برگزاری چنین کنگره هایی را در جهت افزایش کارکرد متخصصان به خصوص در کیش بسیار موثر خواند و بیان کرد: بیمارستان کیش با هدف افزایش کار کرد پزشکان و متخصصان با مرکزیت کیش سمینار و کنگره هایی را در برنامه خود دارد.

گفتنی است در دو ماه گذشته نیز پیش کنفرانس بیماری های کبدی و حاملگی را برگزار کردیم که استقبال خوبی شد ضمن اینکه چنین برنامه هایی قطعا شرایط بهتری را برای متخصصان کیش فراهم می کنند تا دوره های باز آموزی را بدون نیاز به سفر به خارج از کیش در جزیره بگذرانند.

شایان ذکر است که کنگره بیماری های التهابی ۵ اسفند ماه به مدت یک روز در کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2581
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.