• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری و کشف ۱۹ کیلوگرم تریاک در کیش

  • کد خبر : 25797
  • 18 شهریور 1401 - 0:52
دستگیری اعضای باند کلاهبرداری و کشف ۱۹ کیلوگرم تریاک در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این فرماندهی ۱۹ کیلو مواد مخدر در ۲ ماموریت جداگانه کشف و سه تن از اعضای یک باند کلاهبرداری گوشی را دستگیر کردند.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ  علی اصغر جمالی  روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، طرح شناسایی و دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر پس از هماهنگی با دستگاه قضایی اجرا شد.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک ماموریت ۷۲ ساعته، پس از سلسله اقدامات مختلف برای جلوگیری از ورود و فروش مواد یک تیم چهار نفره فروشنده مواد مخدر را دستگیر و بیش از ۱۱کیلو موادمخدر را  کشف کنند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در ماموریت دوم پس از اطلاع از ورود مواد مخدر از طریق راه دریایی، تیمی تشکیل شده از پلیس مبارزه با مواد مخدر و پایگاه دریابانی در ابتدای ورود محموله مواد مخدر با بازرسی از خودرو بیش از  هشت کیلو مواد مخدر را کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سبزپوشان انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود نسبت به تامین امنیت و آرامش شهروندان عزیزمان اقدام می کنند و درخواست می شود: هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت سوداگران مرگ را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اعضای باند کلاهبرداری خرید گوشی تلفن همراه در کیش دستگیر شدند

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش نیز اظهار داشت: در پی شکایت ۲ تن از کیشوندان مبنی بر کلاهبرداری افرادی از آنها به بهانه خرید گوشی از سایت های تبلیغاتی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرگرد محسن بابایی افزود: با تلاش ماموران این پلیس  تا کنون سه نفر از اعضای این باند کلاهبرداری گوشی تلفن همراه دستگیر شده اند و با اطلاعات گسب شده از آنان چند عضو دیگر در خارج از جزیره کیش شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.

وی اضافه کرد: اعضای این باند از طریق ارتباط گیری با افرادی که نسبت به بارگذاری آگهی فروش گوشی در سایت های آگهی محور همانند دیوار و شیپور اقدام و با نرم افزار رسید ساز از افراد کلاهبرداری می کردند.

بابایی گفت: در صورتی که فرد یا افرادی با این شگرد مجرمانه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند در اسرع وقت جهت پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس فتا جزیره مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25797
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.