• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کنایه سنگین معاون مناطق آزاد به رشیدپور و جریان خاص در کیش

  • کد خبر : 25782
  • 16 شهریور 1401 - 18:08
کنایه سنگین معاون مناطق آزاد به رشیدپور و جریان خاص در کیش

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد گفت: کسانی که سال ۱۳۹۸ ساکت بودند، چطور امروز زبان باز کرده‌اند؟!باید مشخص شود این وضعیت حاصل چه تفکری است. اگر تفکر نئولیبرالیسم قرار بود گره‌گشا باشد، در دیگر کشورها گره‌گشایی می‌کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: این روزها حال کیش خوب نیست؛ نُه ماه پیش امروز کیش را پیش‌بینی می‌کردیم و بر همین اساس، به طبقه‌سازی در کیش و خصوصی‌سازی‌های نادرست اشاره کردیم که پیامدهای تلخ و انکارناپذیر تفکر نئولیبرالیستی برخی مسئولان سابق است.

مهدی حسین زاده یزدی گفت: در اینجا لازم است دوستان انقلابی با قدرت و جدیت تمام وارد میدان دشوار جهاد تبیین شوند و نشانی‌های غلطی را که برخی سعی می‌کنند جامعه را با آن‌ها فریب دهند، آشکار سازند.

حسین‌زاده در ادامه سخنان خود تأکید کرد: مردم شهیدپرور و انقلابی‌ ما نباید اجازه دهند کسانی که خود وضع امروز را رقم زده‌اند به راویان وضع امروز تبدیل شوند و با روایت‌های نادرست خود، افکار عمومی را فریب دهند.

وی افزود: مردم شریف و محجوب کیش بزرگ‌ترین قربانیان این رویکردهای نادرست‌اند و امروز بیشترین آسیب‌ها را متحمل می‌شوند و بیشتر نقش را در بهبود وضع موجود ایفا می‌کنند و ما همواره خود را خادم و مدیون آنها می‌دانیم.

حسین‌زاده تأکید کرد: کسانی که سال ۱۳۹۸ ساکت بودند، چطور امروز زبان باز کرده‌اند؛ چرا دوستان انقلابی این تناقض‌ها را تبیین نمی‌کنند؟ باید مشخص شود این وضعیت حاصل چه تفکری است. اگر تفکر نئولیبرالیسم قرار بود گره‌گشا باشد، در دیگر کشورها گره‌گشایی می‌کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25782
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.