• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

معبر عشق در جزیره مرجانی کیش گشوده شد

  • کد خبر : 25721
  • 13 شهریور 1401 - 15:33

پوستر نخستین یادواره شهدای غواص با عنوان معبر عشق عصر شنبه با حضور سردار سعید محمد دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش رونمایی شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی نخستین یادواره شهدای غواص، این یادواره در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی دی ماه سال جاری با حضور خانواده معظم شهدا، سرداران، فرماندهان و رزمندان هشت سال جنگ تحمیلی در جزیره کیش برگزار می شود.

ایجاد هفتمین سایت مصنوعی غواصی جهان با غرق کردن ادوات جنگ تحمیلی، دعوت از خانواده ۱۷۵ شهید غواص کربلای ۴، آموزش غواصی بین ۱۷۵ بسیجی به یاد این شهدا، ایجاد بوستان شهدای غواص، برگزاری جشنواره های عکس خلاق، شعر، داستان، پادکست و رسانه از جمله برنامه های جانبی این یادواره است.

نخستین یادواره شهدای غواص جزیره با حمایت مالی بخش خصوصی و سرمایه گذاران جزیره کیش، همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و همت جمعی از اصحاب رسانه کیش برگزار می شود و هر کدام از جوامع این جزیره از جمله سرمایه گذاران، هتل داران، حمل و نقل، پذیرایی، رسانه ها و فعالان فرهنگی و هنری در برگزاری و حمایت از این یادواره سهیم شده اند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25721
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.