• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مهدی دوستی؛ به‌عنوان استاندار برتر کشور انتخاب شد

  • کد خبر : 25682
  • 10 شهریور 1401 - 18:48
مهدی دوستی؛ به‌عنوان استاندار برتر کشور انتخاب شد

در جشنواره ملی شهید رجایی استاندار هرمزگان به‌عنوان استاندار نمونه کشور برگزیده شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، ظهر روز چهارشنبه در مراسمی با حضور ریاست محترم جمهوری و مقامات کشوری و لشکری، برگزیدگان جشنواره ملی شهید رجایی معرفی شدند.

در بخش معرفی برترین استانداران کشور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان بر اساس ارزیابی شاخص‌ها، فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های دولت مردمی به عنوان استاندار برتر کشور  معرفی و توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است مهندس دوستی در طول مدت فعالیت خود توانسته با تهیه سند توسعه هرمزگان در حوزه پیشرفت توام با عدالت و مردم محور اقدامات موثری را پایه ریزی و اجرا کند.

 همچنین تسهیل سرمایه گذاری و حذف امضاهای طلایی با تهیه کیف سرمایه گذاری استان، سفرهای درون استانی و احصاء مشکلات بخش‌های مختلف و تصویب طرح‌های رشد متناسب با زیست بوم هر منطقه، ریل گذاری صحیح اقتصادی و تعریف شهرهای جدید اقتصادی، پیگیری تبدیل هرمزگان به قطب پالایشگاهی کشور، مردمی سازی امکانات معطل دولتی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و اماکن ورزشی، ارتقا رتبه هرمزگان در بسیاری از شاخص‌های مهم اقتصادی از دیگر اقدامات مهم استاندار هرمزگان بوده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25682
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.