• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

توقیف خودروهای دارای بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه

  • کد خبر : 25638
  • 05 شهریور 1401 - 12:56
توقیف خودروهای دارای بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: تمام خودروهای دارای بیش از ۳۰ میلیون ریال خلافی تا اول مهرماه فرصت پرداخت دارند در غیر اینصورت بصحورت سیستمی توقیف خودروی آنها ثبت خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ مهدی توانگر روز شنبه اظهار داشت: برابرماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی مصوب سال ۱۳۹۰خودروهای دارای خلافی بیش از ۳۰ میلیون ریال بصورت سیستمی توقیف انها ثبت و توقیف می شوند.

وی با تقاضا از شهروندان خواست نسبت به استعلام خلافی خودروی خود از سامانه ترافیک کیش به آدرس https://traffic.kish.ir مراجعه و به منظور جلوگیری از توقیف خودرو جرایم را پرداخت کنند.

وی افزود: در این راستا به منظور رفاه حال شهروندان در صورت به روز بودن اطلاعات و درج صحیح شماره تماس فعال مالکین در سامانه پلیس راهور کشور دارندگان خلافی بیش از ۳۰ میلیون ریال پیامک ارسال و فرصت یک ماهه به آنان داده شده است.

توانگر گفت: پلیس راهور کیش با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات این جزیره در هفته جاری به مالکان ۳۰۷ خودروی دارای خلافی بیش از ۳۰ میلیون ریال در کیش پیامک ارسال شده و دارندگان خلافی تا اول مهرماه فرصت پرداخت دارند در غیر اینصورت بصحورت سیستمی توقیف خودروی آنها ثبت خواهد شد.

وی یادآور شد: افرادی که پیامک ثبت تخلفات برای آنان ارسال نمی شود برای برروز رسانی اطلاعات همه روزه از ساعت هفت تا ۹ صبح می توانند به همراه مدارک هویتی خود و خودرو به مرکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.

رییس پلیس راهور کیش افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با سامانه ۱۲۰ بصورت ۲۴ساعته در خدمت کیشوندان است.

هم اکنون در جزیره کیش بیش از ۱۹ هزار دستگاه خودرو وجود دارد که ۶۹۰ دستگاه آن تاکسی، ۱۱۰ دستگاه آن مینی بوس و ون، ۶۵ دستگاه کامیونت و بقیه شخصی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25638
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.