• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

عبور از موج هفتم کرونا در جزیره کیش

  • کد خبر : 25604
  • 02 شهریور 1401 - 23:18
عبور از موج هفتم کرونا در جزیره کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به عبور از قله موج هفتم کرونا در کیش، گفت: امیدواریم در چند روز آینده شاهد کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا باشیم.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، دکتر محمدرضا رضانیا در بخش گفتگوی خبری سیمای کیش با تبریک روز پزشک، گفت: در دو سال و نیم گذشته مهمترین اقدامات مراکز بهداشت کشور و جزیره کیش کنترل پاندمی کرونا بوده است.

وی افزود: با تجربه‌ها کسب شده خوشبختانه در موج‌های اخیر در جزیره کیش با همت کادر بهداشت و درمان مرکز توسعه سلامت کیش و بیمارستان کیش و همکاران بخش خصوصی توانسته ایم بیماری را کنترل کنیم.

دکتر رضانیا با اشاره به دو بخش اقدامات در خصوص بیماری کووید ۱۹ در کیش، گفت: واکسیناسیون بیش از یکسال و دو ماه است که در جزیره کیش در حال انجام است و با همکاری مردم توانستیم نوبت‌های اول و دوم را پوشش صد درصدی داشته باشیم و نوبت‌های سوم و یادآور را در حدود ۸۰ درصد پوشش ایمن سازی در جزیره کیش داشته باشیم.

وی افزود: با انجام نظام مراقبت و شناسایی بیماران، واکسیناسیون ساکنان، باتوجه به واگیردار بودن بیماری کووید ۱۹ توانستیم این دو موج اخیر را با آرامش نسبی خوبی پشت سر بگذاریم.

دکتر محمدرضا رضانیا تصریح کرد: براساس آخرین رنگ بندی‌ها جزیره کیش در رنگ نارنجی قرار دارد و براساس وضعیت جزیره قله موج هفتم را پشت سر گذاشته ایم و شاهد سیر نزولی بیماری در جزیره کیش هستیم.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: در دو هفته گذشته تنها یک بستری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد و امیدواریم در چند روز آینده شاهد موارد ابتلا انگشت شمار شود و به زودی شاهد پایان موج هفتم کرونا باشیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25604
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.