• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برگزاری مراسم تجلیل شرکت عمران؛ آب و خدمات کیش از فعالان رسانه ای

  • کد خبر : 25588
  • 01 شهریور 1401 - 12:56
برگزاری مراسم تجلیل شرکت عمران؛ آب و خدمات کیش از فعالان رسانه ای

مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات: توسعه کیش نیازمند مشارکت همگانی است

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات مراسم گرامیداشت روزخبرنگار با حضور محسن نظر پور؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران؛ آب و خدمات کیش، جمعی از معاونان و مشاوران این شرکت و خبرنگاران محلی کیش در سالن رازی مرکز همایش های  بین المللی کیش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه خبرنگاران و فعالان رسانه ای کیش با تقدیر از تعامل خوب شرکت عمران، آب و خدمات با رسانه ها و پیگیری سریع موارد مطرح شده از جانب خبرنگاران،  نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون مسائل شهری مطرح کردند .

محسن نظرپور نیز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تاکید بر اهمیت تعامل دوسویه شرکت عمران آب و خدمات با رسانه های فعال در جزیره کیش ،  تلاش خبرنگاران برای نقد منصفانه عملکرد مسئولان را ضامن ارتقای کمی و کیفی فعالیت های عمرانی و توسعه ای برشمرد و گفت: متاسفانه برخی اخبار به طور کامل و درست منتشر نمی شود و همین امر سبب شده عملکرد و زحمات بسیاری از کارکنان شرکت از جمله کارگران فضای سبز ، بازیافت و فاضلاب و … نادیده گرفته شود و آنطور که شایسته است دیده نشود .

وی از خبرنگاران خواست با انتشار صحیح و اصولی اخبار به معرفی بهتر چهره کیش در سطح ملی کمک کنند.

محسن نظرپور تصریح کرد: توسعه کیش نیازمند مشارکت همگانی و همراهی همه فعالان در حوزه های مختلف از جمله رسانه ها است و انتظارداریم همه به سهم خود در این راه یاریگر ما باشند  .

وی ابراز امیدواری کرد خبرنگاران ضمن نقد منصفانه با ارائه راهکار در جهت رفع عیوب و اشکالات و ارتقای کیفی فعالیت های  شرکت عمران آب و خدمات کیش همراه مسئولان باشند و یقین بدانند که این شرکت از طرح پیشنهادات و مباحث انتقادی استقبال خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران؛ آب و خدمات کیش با اشاره به فراهم آوردن مقدمات فعالیت  آتش نشانان زن در جزیره گفت : این موضوع در حال پیگیری است و نتایج آن بزودی منتشر می شود.

نظر پور در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش گسترده شرکت برای رفع مشکلات کارگران جزیره کیش اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از مطالبات قشر زحمتکش کارگر در جزیره کیش از جمله بیمه تکمیلی؛ لوازم مورد نیاز اسکان، بهسازی محیط مسکونی کارگران، با برگزاری جلسات متوالی برای طرح مشکلات، حل و فصل شده است و این فعالیت ها موجب افزایش چشمگیر رضایتمندی کارگران شده است .

وی ورود خودروهای جدید به کیش را تنها راهکار بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد و افزود: بسیاری ازمشکلات حمل و نقل جزیره کیش به دلیل عدم ورود خودرو است زیرا هزینه بالای تعمیرات و نگهداری خودروها به دلیل عدم نوسازی به موقع برای رانندگان مشکل ساز شده و درآمدها کفاف هزینه های تعمیر خودرو را نمی کند.

وی همچنین در رابطه با نصب علائم هشدار دهنده در مکان هایی که شنا در آن خطر آفرین است تاکید کرد: در این مکان ها تابلوهایی مبنی بر ممنوعیت شنا نصب شده اما متاسفانه برخی از شهروندان و گردشگران بدون توجه به این علائم در این نقاط شنا می کنند که گاه نتیجه این بی توجهی بروز حادثه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران و خدمات کیش ادامه داد: وظیفه شرکت عمران وخدمات در حریم خشکی است و ما در این حریم تذکرات لازم را داده و علائم را نصب کرده ایم.

ایمن سازی بازارها، رسیدگی به وضعیت آرامستان، جلوگیری از ورود احشام به فضای سبز شهری از دیگر مواردی بود که در این گفتگوی صمیمانه مطرح شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدیه از خبرنگاران جزیره کیش تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25588
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.