• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

استخدام آتش نشان زن در کیش

  • کد خبر : 25573
  • 30 مرداد 1401 - 18:07
استخدام آتش نشان زن در کیش

محسن نظرپور در نشست هم اندیشی با خبرنگاران کیش از استخدام آتش نشان زن در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، محسن نظرپور شنبه شب در نشست هم اندیشی با خبرنگاران جزیره اظهار داشت: برای این منظور ابتدا از توان بانوان شاغل در شرکت عمران، آب و خدمات جزیره که داوطلب فعالیت در بخش آتش نشانی باشند استفاده خواهد شد.
وی اضافه کرد: هدف‌گذاری برای بکارگیری آتش نشانان بانو در این جزیره انجام شده چرا که نیاز به این نیروها به خوبی احساس می‌شود و در این راستا ابتدا باید زیرساخت های حضور آنان در ایستگاه ها فراهم شود.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش همچنین در خصوص ایمن سازی برخی اماکن عمومی جزیره کیش از جمله بازارها برای جلوگیری از حوادث احتمالی و آتش سوزی نیز گفت: آتش نشانی جزیره این هدف را به صورت ویژه دنبال می کند اما تحقق کامل آن نیازمند فرهنگ سازی و همکاری جوامع مختلف است.
وی افزود: شرکت عمران آب و خدمات جزیره در کنار اعلام هشدارهای لازم به سرمایه گذاران و بهره برداران به زودی در صورت عدم تمکین آنان به این هشدارها با اقدامات قضایی تحقق این برنامه را دنبال می کند.
نظرپور همچنین تعیین تکلیف مدیریت حمل و نقل را یکی از برنامه های پیش روی این شرکت اعلام و اضافه کرد: حوزه حمل و نقل عمومی جزیره به واسطه فرسوده بودن خودروها به علت ممنوعیت واردات خودرو دارای چالش های بزرگی است که با راهکارهای مختلفی رفع این مشکلات دنبال می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25573
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.