• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اجرای طرح امنیت محله محور در کیش

  • کد خبر : 25567
  • 29 مرداد 1401 - 16:09
اجرای طرح امنیت محله محور در کیش

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از اجرای طرح ۴۸ ساعته امنیت محله محور(رعد) و دستگیری ۴۱ فرد مجرم و متخلف در کیش خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ” سید مسعود میرحسینی ” گفت: طرح امنیت محله محور(رعد) به منظور برخورد با سارقین، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و افرادی لامکان بصورت ویژه در زمان های متفاوت اجرا می گردد.

وی افزود: ازاین افراد ۱۰ نفر سارق، کندانسورکولر، گوشی و کابل، ۲نفرمالخر، بیش از ۱۰نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و افراد لامکان در پارک ها و سواحل با حمایت خوب دستگاه قضایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توفیق ۵۴ دستگاه موتور شارژِی که بیش از نیمی از آن متعلق به این افراد بود خبرداد و گفت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی جزیره کیش از وجود افراد متخلف در سواحل ، پارک ها و مکان های متروکه به صورت مستمر اجرا می شود.

سرهنگ” سید مسعود میرحسینی” تصریح کرد: فعال سازی پایش تصویری و نصب دوربین های چهره خوان تقویت کننده اجرای مأموریت های پلیس با هدف بازدارندگی ورود افراد متخلف به کیش و تسریع در روند حضور میدانی پلیس در نقاط آلوده می شود امیدواریم متولیان امر به وعده های خود با هدف حفظ امنیت پایدار کیش عمل کنند.

وی ادامه داد: یکی از طرح های پلیس؛ آموزش همگانی در محل به جوانانی است که بی هدف در پارک ها و بوستان ها پرسه می زنند و امید است با مشارکت خانواده ها، مدیریت کارفرمایان و کمک مراکز مشاوره شاهد حضور بی هدف جوانان در سطح معابر، پارک ها و سواحل و گرفتار شدن آنها در دام سوداگران مرگ نباشیم.

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از مشارکت خوب مردم و تماس با ۱۱۰ به منظور برخورد با افراد لامکان، سارقین و فروشندگان مواد مخدر تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25567
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.