• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برنامه زمانبندی انتخابات شوراهای اسلامی، میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری ۹۶

  • کد خبر : 2554
  • 16 دی 1395 - 12:52
برنامه زمانبندی انتخابات شوراهای اسلامی، میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری ۹۶

برنامه زمانبندی انتخابات شوراهای اسلامی، میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری سال ۹۶ اعلام شد.

به گزارش کیشوند نیوز، بر اساس جدول زمانبندی تعیین ‌شده داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می ‌توانند از ۲۲ تا ۲۶ فروردین ماه به مدت پنج روز نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
همچنین داوطلبان پس از آن که صلاحیت‌ شان از سوی شورای نگهبان بررسی و موردتایید قرار گرفت می‌ توانند از ۸ تا ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت ۲۰ روز به تبلیغات انتخاباتی و تشریح برنامه ‌های خود بپردازند.

** ۳۰ اسفند، نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا**
براساس اعلام وزارت کشور، نام نویسی از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از ۳۰ اسفند سال جاری آغاز و تا ششم فروردین ‌سال آینده( ۱۳۹۶ ) ادامه خواهد داشت هرچند طرحی در مجلس مطرح است که ممکن است زمان نام نویسی این انتخابات پیش از تعطیلات نوروزی باشد.
نامزدهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آن ها از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ‌ماه تعیین شده است.

** ۸ اسفند زمان نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس**
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان نیز همزمان با حوزه های انتخابیه اهر و هریس، بندرلنگه – بستک – پارسیان و کیش، مراغه و عجب شیر برگزار می شود و داوطلبان شرکت در این انتخابات می ‌توانند از ۸ تا ۱۴ اسفند امسال نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
نامزدهای انتخابات میان ‌دوره ‌ای مجلس دهم از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ‌سال آینده به مدت هفت روز می‌ توانند به تبلیغات بپردازند.

در نهایت در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

لازم به ذکر است که انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان باطل اعلام شد و این انتخابات به دور دوم کشیده شد و کیشوندان می توانند در هر سه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2554
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.