• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

جوابیه جامعه کلوبداران کیش به خبر کیشوندنیوز/ اگر انحصاری وجود دارد به خواست سازمان بوده است

  • کد خبر : 25469
  • 19 مرداد 1401 - 3:17
جوابیه جامعه کلوبداران کیش به خبر کیشوندنیوز/ اگر انحصاری وجود دارد به خواست سازمان بوده است

در جوابیه جامعه کلوبداران دریایی کیش آمده است که اگر هم انحصاری در کار بوده، بدون شک به خواست و میل خود سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران وقت و نظر آن عزیزان بوده است.

در پاسخ به مطلب منتشر شده در صفحه پایگاه خبری کیشوند نیوز و در راستای تنویر افکار عمومی لازم است موارد زیر به عنوان جوابیه مطلب فوق ، منتشر و اطلاع رسانی شود :

– اولا بدون شک و مشابه تمام مزایده هایی که تاکنون چه در سطح کشور و چه جزیره کیش برگزار شده است ، این مزایده نیز حتما و قطعا تعرفه تفریحات دریایی را گران خواهد کرد . به عنوان نمونه فعالین اقتصادی جزیره و کیشوندان محترم خود شاهد بوده اند که چطور برگزاری مزایده بهره برداری از فضای تبلیغات محیطی کیش ، تعرفه جدید این فضا ها را طبق پیش بینی ها به یکباره چند برابر نمود . حال باید گفت همین افزایش شدید را در تعرفه جدید تفریحات دریایی نیز شاهد خواهیم بود .

– در حالی بحث شکستن انحصار به عنوان تنها دلیل برگزاری مزایده مطرح می شود که اولا انحصار در کلوب هاب دریایی یعنی ۳ یا ۴ کلوب دریایی . درحالیکه هم اکنون بیش از ۲۳ کلوب دریایی در جزیره کیش در حال فعالبت هستند . ثانیا اگر هم انحصاری در کار بوده ، بدون شک به خواست و میل خود سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران وقت و نظر آن عزیزان بوده است و ثالثا جامعه کلوب هاب دریایی کیش علاوه بر آنکه با اصل انحصار به طور کامل مخالف است ؛ خود به نوعی قربانی انحصار و انحصار طلبی بوده و ای کاش همانطور که عزم مسئولین برای شکستن انحصار تا این حد جزم و جدیست ؛ در دیگر حوزه ها و فعالیت های اقتصادی نیز تا این اندازه برای شکستن انحصار ، ثابت قدم باشند .

– با فرض صحت مطالب منتشره در پایگاه خبری کیشوند نیوز باید معروض داشت اخرین کلوبی که از سازمان مجوز فعالیت گرفت مربوط به ۵ سال قبل می باشد و نه ۱۵ سال قبل و جالبتر آنکه گویا سازمان منطقه آزاد کیش اخیرا به بهره بردار جدیدی نیز مجوز احداث و راه اندازی کلوب داده است ( که جا دارد همینجا ورود این عزیزان را به خانواده شریف جامعه کلوب داران دریایی کیش ، خیر مقدم عرض می کنیم ).

– کلوب های دریایی کیش شوربختانه این ایام درست برعکس نقش حیاتی و پر رنگی که در رونق گردشگری کیش ایفا می نمایند ، مظلومانه شاهد نابودی کسب و کار خود و تهدید حیات اقتصادی مجموعه خود هستند . آن هم در حالیکه نجیبانه ، ایام سخت اخیر را بی هیچ اعتراضی و تنها با نواختن سیلی بر صورت خود ، گذرانده اند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25469
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.