• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

امام جمعه کیش: مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید اجرا و پیگیری شود

  • کد خبر : 25439
  • 12 مرداد 1401 - 21:41
امام جمعه کیش: مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید اجرا و پیگیری شود

امام جمعه کیش در نشست ستاد امر به معروف ونهی از منکر کیش بر اهمیت توجه به مصوبات و اجرایی شدن آن ها همچنین نظارت بر اجرای صحیح مصوبات تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدار آریا، حجت الاسلام احمد حسن زاده با تقدیر از مهدی کشاورز به عنوان اولین مدیرعاملی که در جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر حضور یافته است اظهار کرد: مصوبات خوبی در این ستاد شکل می گیرد که باید اجرایی شده و بر اجرای صحیح آن ها نظارت شود.

وی افزود: در سال ۹۹ در جلسه ستاد ۱۵ مصوبه شکل گرفت که متاسفانه هیچ یک اجرایی نشد و در سال ۱۴۰۰ چکیده مصوبات ۹۹ به صورت ۸ مصوبه کاربردی تنظیم شد که به برخی از آن ها مانند حضور مسئول اصلی نهادها به جای نماینده توجه شده است که بسیار خوب است اما باید تمامی مصوبات اجرایی شود و بر اجرای درست آن ها نیز نظارت لازم صورت پذیرد.

امام جمعه کیش خاطر نشان کرد: اگر مصوبات اجرایی نشود تشکیل این ستاد هم راه به جایی نخواهد برد.

 شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش هم با تاکید بر اعتلای فریضه امر به معروف و نهی از منکر که می تواند ریشه بسیاری از آسیب ها و بزه های اجتماعی را از بین ببرد و یا به حداقل ممکن کاهش دهد افزود: مردم کیش انسان های شریف و متدینی هستند و برگزاری مراسم های مذهبی و حضور حداکثری مردم در آن ها و حضور ۸۵ درصدی مردم در مراسم های ملی و انتخابات موید این مطلب است.

وی تصریح کرد: کیش شهر گردشگری است و هر ساله مسافران بسیاری از داخل و خارج کشور با اعتقادات و تفکرات و فرهنگ های مختلف به جزیره سفر می کنند که ما نمی توانیم در طی یک یا دو روز سفر آن ها را ارشاد کرده و یا در تفکرات و اعتقادات آن ها تاثیر گذار باشیم و آن ها را یک شبه اصلاح کنیم.

شیخ یعقوب شمی خاطر نشان کرد: ما وظیفه ارشاد آن ها را بر عهده داریم و وظیفه داریم برای گردشگران محیطی امن، سالم و پرنشاط فراهم کنیم.
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25439
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.