• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های کیش کشف شد

  • کد خبر : 25101
  • 26 خرداد 1401 - 14:28
۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های کیش کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خبر داد: طی یک عملیات موفق، ماموران پایگاه دریابانی در گشت های مداوم دریایی موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت در ۳۵ مایلی آب های جزیره را متوقف و ۶ متهم را دستگیر کنند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۹ فروند شناور حامل ۱۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شده و ۵۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: ماموران حین بازرسی از این شناور باری موفق به کشف حدود ۹۰ هزار لیتر سوخت غیرمجاز را کشف کردند و پرونده این کالای قاچاق تشکیل و به همراه متهمان تحویل نهادهای قضایی داده شده است.

سرهنگ جمالی افزود: متهمان در حین توقیف و به محض مشاهده ماموران اقدام به تخلیه بخشی از سوخت در دریا کرده و باعث ضررو و زیان به محیط زیست شده اند که گزارش و مستندات این موضوع نیز برای تشکیل پرونده شکایت به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: امسال میزان کشفیات قاچاق سوخت توسط ماموران دریابانی این فرماندهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه مبارزه بی امان با قاچاق سوخت و کالا از اولویت های ماموران این فرماندهی است یادآور شد: میزان سوخت تمام شناورهای باری و صیادی مشخص بوده و ماموران دریابانی و انتظامی موظف هستند که حسن بازرسی سوخت مازاد آنها را توقیف کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25101
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.