• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

امکان بازدید عموم مردم از ناوشکن جماران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش فراهم شد/ زمان بازدید ۲۶ خرداد

  • کد خبر : 25089
  • 25 خرداد 1401 - 14:07
امکان بازدید عموم مردم از ناوشکن جماران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش فراهم شد/ زمان بازدید ۲۶ خرداد

امکان بازدید عموم از ناوشکن جماران در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش به منظور آشنایی مردم با توانمندی ساخت صنایع دریایی ایران، فراهم شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، قرار است مردم و گردشگران جزیره کیش با حضور در ناو جماران از قسمت‌های مختلف این ناو دیدن کنند.
جماران اولین ناوشکن ساخت ایران در کلاس موج است که با دانش تماما ایرانی ساخته و در سال ۱۳۸۸ تحویل نیروی‌ دریایی ارتش شد.
در این شناور از پیشرفته‌ترین نمونه‌های راداری، سامانه‌های پدافندی و موشکی از جمله موشک‌های سطح‌ به‌ هوا و اژدر انداز استفاده شده و همچنین در کنار این تجهیزات جماران اولین ناوشکن ایرانی است که به باند فرود هلی‌کوپتر مجهز شده تا به راحتی بتوان در مواقع ضرور از بالگرد آن برای عملیات‌های مختلف استفاده کرد.
مهدی امامدادی؛ مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش با اعلام این خبر، افزود: هدف از این بازدیدها، آشنایی مردم با توانمندی ساخت صنایع دریایی ایران و همچنین اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با اقتصاد کشور است.
وی با اشاره به اینکه برنامه این بازدیدها شامل ۲ مرحله است، بیان کرد: مرحله اول سه شنبه ۲۴ خرداد به متخصصان و مسئولان حوزه دریایی و شرکت‌های کار آفرین و دانش‌بنیان اختصاص داشت و در مرحله دوم پنجشنبه ۲۶ خرداد، عموم مردم با حضور در پایانه مسافری بندر کیش ، از  ناو جماران  بازدید می کنند.
در پایان لازم به ذکر است با توجه به استقبال عموم مردم به منظور اجرای بهینه برنامه بازدید کلیه کیشوندان وگردشگران *جهت ثبت نام* به ستاد اجرایی نمایشگاه واقع در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ امروز چهارشنبه مورخ ۲۵ خردادماه مراجعه نمایند و از تجمع در پایانه مسافری بدون ثبت نام قبلی خودداری گردد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25089
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.