• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سمینار دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی جزیره کیش

  • کد خبر : 2506
  • 13 دی 1395 - 13:39
سمینار دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی جزیره کیش

این سمینار با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال کشور، رئیس کمیته داوران فدراسیون و رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران در جمع بیش از ۷۲ داور و کمک داور لیگ برتر فوتبال در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح شد.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال برتر کشور، صبح امروز دوشنبه ۱۳ دی ماه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال کشور، رئیس کمیته داوران فدراسیون و رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران در جمع بیش از ۷۲ داور و کمک داور لیگ برتر فوتبال در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح شد.

بر اساس این گزاش، حسن کامرانی فر، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال کشور درباره برگزاری این سمینار گفت: به همت فدراسیون فوتبال و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برای نخستین بار سمینار دانش افزایی داوران فوتبال لیگ برتر کشور در خارج از تهران و در منطقه کیش برگزار شده که اتفاق بسیار خوبی در این عرصه به شمار می رود.

وی افزود: در این سمینار ۴ روزه ما کلاس های عملی و تئوری متفاوتی را دنبال خواهیم کرد لذا طی این دوره فیلم های مربوط به نیم فصل نخست لیگ فوتبال کشور باز بینی و آنالیز می شود تا داوران برای شروع بهتر در فصل بعدی آماده شوند و شاهد حضور قویتر آنان در نیم فصل دوم لیگ باشیم.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران از حضور ۷۲ داور و کمک داور در این برنامه خبر داد و افزود: در این سمینار نزدیک به ۲۴ داور و ۴۸ کمک داور حضور دارند تا به امید خداوند علاوه بر استراحت و به دست آوردن آرامش بتوانند دوره های بازبینی را بگذارنند و برای شروع قویتر در نیم فصل بعدی حاضر شوند.

کامرانی فر تاکید کرد: جزیره کیش به لحاظ آب و هوایی در این فصل شرایط مساعدی را برای تمرینات بدنی داوران ما دارد ضمن اینکه ما برای برگزاری این سمینار شاهد همکاری خوب سازمان منطقه آزاد کیش نیز بودیم.

وی ادامه داد: طی ۴ روز سمینار، داوران به گذراندن دوره های بازآموزی و بازبینی آخرین کلیپ های فیفا و داخل ایران می پردازند و مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت زیرا یکپارچگی بدنه داوری برای ما بسیار مهم است لذا تلاش در این سمت و سوست.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران حرکت به سمت جامعه یکپارچه داوری را یک نیاز خواند و افزود: به نظر من این یک نیاز بود که بتوانیم با داوران جمع شویم و سیاست جدید دپارتمان را به آنان انتقال داریم زیرا یکپارچگی در  داوری از جمله اهداف مهمی است که ما دنبال می کنیم اما یقینا دستیابی به این امر زمانبر و نیازمند تلاش است.

کامرانی فر حضور داوران مطرح کشور را یک نکته مهم در این سمینار خواند و تاکید کرد: در این سمینار داوران مهمی حضور دارند که در فینال المپیک و بخش های مهمی داوری کرده اند لذا من فکر می کنم که با وجود این پتانسیل ها امکان دست یافتن به شکل یکپارچه داوری در کشور ممکن باشد.

بر اساس این گزارش، سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور مربوط به نیم فصل ۹۵-۹۶ تا ۱۶ دی ماه در جزیره کیش با برنامه های مختلف شامل تمرینات بدنی و بحث و بازبینی برنامه ها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2506
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.