• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دستگیری سارقان دریایی در کیش

  • کد خبر : 25045
  • 21 خرداد 1401 - 9:49
دستگیری سارقان دریایی در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری ۳سارق دریایی سابقه دار توسط نیروهای این فرماندهی در شهرستان های همجوارکیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “علی اصغر جمالی” درتشریح خبرگفت: با ارائه گزارش وقوع چندفقره سرقت از ۵ لنج متعلق به صیادان کیش توسط سارقانی از شهرستان‌های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارت مال باختگان ارزش ماهی های سرقت شده و تجهیزات ناوبری دریایی صیادان بیش از ۲۵ میلیارد ریال است و در سال جاری با حمایت خوب دستگاه قضائی، دومین مرحله دستگیری سارقان دریایی با مشارکت صیادان، نیروهای دریابانی و پلیس آگاهی کیش را شاهد هستیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان با استفاده از سلاح سرد (قمه) با تهدید صیادان اقدام به سرقت می کردند که نیروهای این فرماندهی با حمایت جدی دستگاه قضائی نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام که خوشبختانه رضایت مندی صیادان و بومیان منطقه را در برداشته است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تأکید کرد: افراد سودجو باید بدانند صیدگاه های کیش جای امنی برای متخلفان نیست و نیروهای این فرماندهی با گشت زنی مستمر و مشارکت خوب صیادان برای حفظ امنیت مطلوب و رزق حلال صیادان قانونمند تلاش می کنند.

گفتنی است به منظور تقدیر از این اقدام موثر شیخ “یعقوب شمس” امام جمعه اهل سنت، جمعی از ریش سفیدان و معتمدان بومی و صیادان کیش با حضور در ستاد انتظامی ویژه کیش طی دیدار با سرهنگ “علی اصغر جمالی” و جمعی از معاونان وی از تلاش های این فرماندهی تقدیر کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25045
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.