• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

طرح رعد در کیش؛ دستگیری ۱۳ سارق در ۴۸ ساعت

  • کد خبر : 24992
  • 08 خرداد 1401 - 14:18
طرح رعد در کیش؛ دستگیری ۱۳ سارق در ۴۸ ساعت

جانشین انتظامی ویژه کیش از دستگیری ۱۳ سارق در طرح ۴۸ ساعته رعد در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ فرج نظری افزود: پلیس کیش با استفاده از توان عملیاتی و فعالیت‌های پلیسی نسبت به پاکسازی پارک‌ها، بوستان‌ها و نقاط آلوده و جرم خیز درقالب طرح رعد اقدام و این فعالیت‌ها تاثیر زیادی در حفظ آرامش و امنیت جامعه داشته است.

وی افزود: کاهش جرایم، کشف اموال مسروقه و موادمخدر، توقیف موتور‌های شارژی متخلف، دلالت افراد مزاحم و لامکان و رضایتمندی شهروندان از اهداف این طرح است.

سرهنگ فرج نظری تصریح کرد: از سارقان پمپ آب، کپسول گاز، تجهیزات برق، وجه نقد، گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی ویژه کیش تشریح کرد: انتقال ۴۷ نفر افراد مزاحم در پارک‌ها و اخذ تعهد از والدین آنها، توقیف ۴۵ دستگاه موتور شارژی متخلف و انتقال به پارکینگ، کشف مقادیری انواع مواد مخدر، شناسایی و تخریب پاتوق افراد ولگرد و لامکان و معتاد در جنگل، شناسایی و دستگیری ۳ نفر مالخر از دیگر نتایج اجرای طرح رعد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با متخلفان در حوزه عکاسی افزود: ۱۷ نوبت بازدید از صنوف، اخذ ۱۰ فقره تعهد کتبی، پلمب ۱ واحد متخلف از نتایج این طرح بود.

سرهنگ فرج نظری تاکید کرد: روند اجرای این طرح با هدف حمایت از افراد قانونمند و برخورد با متخلفان در حوزه عکاسی ادامه خواهد داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش از ساکنان جزیره کیش خواست هرگونه موارد ناامنی در کیش را با شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24992
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.