• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

معلمان مربیان نظم دهنده امنیت اجتماعی در سطح جامعه هستند

  • کد خبر : 24852
  • 12 اردیبهشت 1401 - 15:51
معلمان مربیان نظم دهنده امنیت اجتماعی در سطح جامعه هستند

فرمانده انتظامی ویژه کیش ،گفت:هفته معلم ،یادآور جایگاه والای علم و معرفت و جلوه های عشق و ایثار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی اصغر جمالی ” در دیدار با رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش جزیره ضمن گرامیداشت هفته معلم و تبریک این هفته به مربیان و تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت ،اظهار داشت: معلمان بعنوان مربیان نظم دهنده امنیت اجتماعی در سطح جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه معلمان منبع والای علم و معرفت و جلوه های عشق و ایثار هستند، افزود:این قشر زحمت کش جامعه با توانایی و شناخت کافی از آینده،می توانند جهل را از دل ها بزدایند و فطرت دانایی انسان ها را زلال و روان سازند.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار و از شئونات الهی است و خداوند،این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

این مقام انتظامی با اشاره به سخن گهر بار امام(ره) که معلمی شغل انبیاست، گفت:در واقع معلمان با تأسی از پیامبران تربیت،پرورش،و آموزش انسان ها را در مسیر سعادت و کمال جامعه بشری هموار می نمایند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش خاطر نشان کرد: هفته معلم، فرصتی شد که با شما فرهنگیان محترم دیدار کنیم و موضوع سپاس خود را نسبت به مقام شامخ معلم ابراز نماییم و همت و تلاش والای شما و همکارانتان را ارج نهیم.

گفتنی است، فرمانده انتظامی ویژه کیش با اهدای گل به کارکنان اداره آموزش و پرورش، روز معلم را به آنها تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24852
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.