• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

زیرساخت‌های کیش تحمل جمعیت‌ فراوان را ندارد/ همانطور که برای گردشگری هزینه می‌کنید؛ برای مشکلات مردم هم هزینه کنید

  • کد خبر : 24751
  • 28 فروردین 1401 - 14:41
زیرساخت‌های کیش تحمل جمعیت‌ فراوان را ندارد/ همانطور که برای گردشگری هزینه می‌کنید؛ برای مشکلات مردم هم هزینه کنید

امام جمعه کیش گفت: همانطور که برای توسعه ظرفیت‌های گردشگری ورزشی هزینه می‌کنید و به هر شکلی این هزینه تأمین می‌شود، انتظار می‌رود برای مشکلات مردم کیش هم هزینه کنید.

به گزارش کیشوندنیوز، امام جمعه کیش در رابطه با برگزاری مسابقات جام جهانی قطر و احتمال حضور گردشگران در جزیره کیش گفت: تلاش برای گسترش ظرفیت گردشگری کیش یک حرکت منطقی و ضروری است اما تلاش‌های معقول و واقع‌بینانه‌ باید محور این فعالیت‌ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده افزود: اکنون که در ‌آستانه جام‌جهانی هستیم توجه به گردشگری ورزشی شده است، اما ظرفیت‌های فراوان دیگری همچون گردشگری سلامت در‌ کیش‌ داریم که مغفول مانده است، بیمارستانی که سال‌هاست بنا کردند در‌ معرض تخریب است، باید به زیرساخت‌های گردشگری سلامت و پزشکی توجه کنیم، شاید نفع گردشگری سلامت بیشتر از نوع دیگر باشد.

وی اظهار داشت: همانطور که برای توسعه ظرفیت‌های گردشگری ورزشی هزینه می‌کنید و به هر شکلی این هزینه تأمین می‌شود، انتظار می‌رود برای مشکلات مردم کیش هم هزینه کنید.

خطیب نماز جمعه کیش با عنوان اینکه زیرساخت‌های ما هیچ تناسبی با جزیره ندارد افزود: سطح آموزش و پرورش کیش بسیار‌ پایین است، بارها شده که ساکنان نوبنیاد ۳ می‌گویند ما صدای اذان را نمی‌شنویم، دو مدرسه نیمه کاره داریم، وضعیت اینترنت، بهداشت و درمان دارای مشکلات اساسی است، آب و برق وضعیت شکننده‌ای دارد.

وی گفت: همانطور که برای گردشگری ورزشی هزینه می‌کنید برای مشکلات مردم هم هزینه کنید، مردم نمی‌توانند ببینند در یک بخش هزینه‌های هنگفت انجام می‌شود اما در بخش دیگر ساختمان‌ها معطل مانده و کلاس‌ها شلوغ است.

حسن زاده افزود: وقتی می‌توانیم به گردشگری در حوزه‌های مختلف بپردازیم که زیرساخت‌ها را آماده کرده باشیم، جزیره‌ای که می‌خواهد از فرصت جام‌جهانی بهره‌مند شود باید زیرساخت‌هایش درست باشد، زیرساخت‌های کیش تحمل جمعیت‌های فراوان را ندارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24751
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.